2013年10月2日 星期三

<西餅甜品> 腐竹雞蛋薏米糖水 (附食譜)

又整糖水?係呀,不過唔關我事
今次係老公出馬
煮佢最拿手既腐竹糖水
其實佢好耐都煲過啦~

不過咁啱行過雜貨舖
(朋友介紹我去元朗某雜貨舖買腐竹
話佢地d腐竹好味喎)
我又順口問咗句食唔食腐竹蛋糖水囉
通常我咁問到
老公都會答:你想食咪煲囉
嘿嘿,咁我咪奸計得逞囉

平時老公煲呢
通常唔會落薏米既
但我又唔會食成隻熟蛋喎
咁成煲都係齋水食落口好寡啫
所以我今次特別要求加薏米
反正雜貨舖都有得買埋既
(唔駛自己整仲要多多要求)

唔講真係唔知煲腐竹蛋糖水都要搞成個鐘
不嬲都係老公自己搞掂
我冇留意過要煲幾耐
成日以為掉晒d野落煲一煲滾就食得
原來都唔係既
(老公話因為我要d腐竹煲到爛晒先食,係要耐d喎)
今次為咗影相寫blog
終於發現原來要煲咁耐先食得
真係辛苦晒老公喇~

材料:
腐竹  1小包 (約3-4大片)
薏米  適量 (我買咗2蚊,用咗1半)
水  4碗
雞蛋  2隻
冰糖  適量

廚具:
Le Creuset 22cm Round French Oven

做法:


1.  薏米洗淨用水浸2小時
2.  腐竹用水浸軟,雞蛋打散備用
3.  中火將水煲滾,加入腐竹轉細火加蓋煲10-15分鐘
4.  將薏米加入,再加蓋細火煮30分鐘
5.  邊加入蛋漿邊用筷子攪拌
6.  最後加入冰糖至完全溶化即成

沒有留言:

張貼留言