2013年10月3日 星期四

<敗家精選> DKNY開倉貨 @ The Bazaar

真係自己一個人去行街就出事架喇
一早見有谷友話Crabtree開倉
我見谷友話餐巾好抵$15一pack
見得閒又諗住去望吓啦~
哈,最後唔見有餐巾
但就見到好多其他正野囉~
 
一去到就知出事架啦
未見Crabtree先見其他名牌
好似CK, DKNY, A/X.......
講返轉頭先
我係去咗海港城既The Bazaar呀
 
見到好多鞋....即刻咩都唔記得
即刻衝咗埋d鞋架度
d DKNY鞋....平到笑啦
有成70% off喎
即係原本成千蚊對鞋
而家二百幾蚊就買到
唔買都對自己唔住啦~
 
咁講真,款就唔多架喇
不過平平實實出到街既都ok啦
平咗咁多喎
同埋每款都有好幾隻色你揀既
我都花咗少少時間揀顏色架~~
 
最後買咗對普通款linen色平底鞋
加一對朋友話唔多鍾意既黑色運動款鞋
本黎想買紅色架,夠sharp嘛
但黑色就好似容易襯d囉
雖然朋友話麻麻但我都堅持要買
因為好方便一穿落脚就行得
仲要係波鞋feel行起上黎勁舒服嘛~
 
個埸仲有好多好抵既野架
A/X d衫又係超抵
望吓望吓又忍唔住買咗d俾老公
仲有香水又好平
BVLGARI都有4折
又俾我見到以前勁鍾意既爽身味香水
折咗100ml唔駛200蚊
平到離晒譜囉
得閒又有興趣既就去望吓啦 
到10月7號架!!

沒有留言:

張貼留言