2013年9月20日 星期五

<韓式料理> 韓式炆牛仔骨 (附食譜)

 

上星期咪整咗韓式炒粉絲既
我個人做野好一致
所以其實嗰晚係食韓國野
另一個餸我整咗韓式炆牛仔骨

本來我係想炆牛肋骨架
開始諗住整既時候
個心已經諗會唔會買唔到牛肋骨呢?
到底要去邊度買先買到?
最後我個餸變咗牛仔骨
好明顯我係買唔到我想買既野啦~~

我去咗一田同Aeon睇
兩間都冇牛肋骨賣囉
就算我之後整咗牛仔骨
我都仲要四圍留意吓邊度有得賣架
不過又係唔見到有囉

有人講話大埔梁九記有
去到問又係話冇
淨係得牛肋條架喎
屋企附近街市既凍肉舖一樣冇
其實係咪要去牛肉檔先有架呢?
er....有冇人知道呀?!?
我真係好想食炆牛肋骨呀.......

雖然炆牛仔骨都一樣好好味
我用759買既韓式牛肉醬黎炆
d甘荀同蘿蔔勁好味
分分鐘正過d牛仔骨呀
同埋支醬廿蚊唔駛
唔駛自己較味,懶人必備架真係~~

材料:
牛仔骨  400g
蘿蔔  半個
甘荀  1個
蒜頭  4-5粒
洋蔥  2/3個
牛油  10g
韓式牛肉醬  7湯匙
水  1湯匙

廚具:
Le Creuset 22cm Round French Oven

做法:

1.  蘿蔔,甘荀去皮切大件,蒜頭去衣略拍備用
2.  牛仔骨用廚房紙吸乾血水
3.  慢火用牛油起鑊,爆香蒜頭
4.  轉中火加入牛仔骨煎1-2分鐘
5.  分別加入洋蔥,蘿蔔及甘荀炒勻
6.  倒入水及韓式牛肉汁
7.  滾起後轉細火加蓋炆35分鐘即成

沒有留言:

張貼留言