2014年7月16日 星期三

<日式料理> 日式冷烏冬 (附食譜)

就黎熱死人了
日日都三十幾度
一出街就係咁標汗
而家先至係7月,幾時先捱到個夏天完結呀......
冬天快d黎啦
我就熱到變成一灘水了

天氣咁熱,我家主人當然繼續無啖好食啦
我依然咋咋帝少少野就話出街食
買唔切餸呀,拎住好多野無手拎餸呀
未返到屋企呀,唔係好舒服呀
總之長期理直氣壯地搵籍口唔煮飯囉
再唔係煮都話:太熱喇,不如食簡單野吖?
哈,我都好識諗理由去縮短自己留喺廚房既時間

我唔係唔鍾意煮野食
不過天氣太熱焗住喺廚房真係好辛苦囉
煮完餐飯個人水啤啤咁出返廳
煮咗幾好味既野都無晒胃口食啦
睇怕黎緊呢幾個月都係煮快餐好了
我唔想喺廚房焗死囉

有見及此,尋晚煮咗唔駛點開火既野
嘻嘻,日式冷烏冬
淨係要開爐煎塊蛋餅同煮熟個烏冬
其他野現成可以即食的
雖然好似好方便,其實功夫都唔少架
樣樣野都要切絲喎
我唔係刀神,所以都花咗d時間去整架

話時話,凍烏冬我都係第一次整
亦都係第一次食
估唔到原來都幾好味架喎
明明話lunch食到好飽唔食晚餐既我
最後成碟烏冬俾我食晒囉....
唉....又話要減肥既?!?
睇黎都係失敗收場架喇
鍾意食野既人邊有可能會減到肥吖

材料:
青瓜  半條
甘荀  1個
蟹柳  2條 (我喺Sogo買特級蟹棒,1條都好大的,可即食)
雞蛋  1隻
三文治火腿  2片
稻庭烏冬  2個
冰水  1L
油  2茶匙

調味料:
日式醬油  2茶匙
日式麻醬  適量
鹽  少許

廚具:
Le Creuset 22cm Round French Oven (煮烏冬用)
玉子燒 Pan (煎蛋餅用)

做法:

1.  煲一煲水,放入烏冬煮熟,盛起
2.  將煮好之烏冬放入冰水中泡浸3分鐘
3.  倒去冰水,將烏冬放入雪櫃雪1小時
4.  甘荀青瓜去皮刨絲,火腿蟹柳切絲備用
5.  雞蛋加入鹽打散備用
6.  細火加入油起鑊,倒入蛋漿煎成蛋餅 (期間不用將蛋反轉煎)
7.  盛起蛋餅,放涼後切絲備用
8.  將日式醬油加入,烏冬中攪勻上碟,淋上適量日式麻醬
9.  最後將青瓜,甘荀,蟹柳,雞蛋及火腿絲鋪於烏冬上即成

沒有留言:

張貼留言