2013年5月28日 星期二

<日式料理> 銀鱈魚西京燒 (附食譜)

 
識我既人都知我好鍾意去日本
又好鍾意食日本野
自從自己開始有煮吓飯之後
我開始多咗留意日本料理既做法

當然我唔會好似d日本人咁
日日整d個樣好靚既便當啦
因為我老公都唔會帶飯既
我只係想學吓平時喺d居酒屋呀
或者日式餐廳會食到既日式野啫

以前去食日本野
好多時都會嗌銀鱈魚西京燒架
貪佢食落口甜甜地之餘
仲一d都冇魚腥味吖嘛
最重要既係銀鱈魚冇乜骨
有都好大條好易揀到出黎囉

以前唔識煮野食時
會覺得樣樣野都好難整
中式野都未搞得掂啦
仲話整銀鱈魚喎
咪搞啦,出去食俾錢人賺好過

而家呢,成日都覺得出街食好貴好唔抵
想食乜野不如自己試下整先啦
有咗個咁既信念之後
就會發覺好多野其實都好易整
可能係煩,但唔會係難囉
整銀鱈魚都絕對冇問題啦~

材料:
銀鱈魚柳 2塊
白味噌 半杯(正常量杯size)
味醂 1/3杯
料理酒 1/4杯
糖 1湯匙

做法:
1. 銀鱈魚洗淨,吸乾水份
2. 白味噌,味醂,料理酒及糖一併攪勻,倒入保鮮袋中
3. 銀鱈魚放入有調味料之保鮮袋中,放入雪櫃醃1-2日
4. 取出銀鱈魚,用廚房紙吸去多餘汁料
5. 用少許油細火燒熱平底鑊,加入銀鱈魚煎至兩面金黃
6. 預熱焗爐200度
7. 於烤架上塗上油,於架上放上銀鱈魚
8. 放入焗爐焗10-12分鐘即成

小貼士:
1. 白味噌及味醂,各大日式超市有售
2. 切記要將多餘醃料抺去後才煎魚,否則好易煎燶魚

沒有留言:

張貼留言