2013年7月31日 星期三

<日式料理> 三文魚頭豆腐湯 (附食譜)

唔知大家會唔會覺得奇怪呢?
我明明係唔食魚架嘛(魚生除外)
何解我會滾魚湯架呢?
咔咔....你地又真係冇睇錯
我堅滾魚湯架

至於我唔食魚既疑問.....
即係咁,我唔食中式魚囉
如果你蒸條魚出黎
咁我梗係唔會食啦.....
但係焗出黎既話我應該會食咁囉

所以大家唔駛奇怪
因為三文魚早已被我列為日本類
我係會食佢既
that's why我會用佢個頭黎整湯

話說回來
我本黎冇諗住整呢個湯架
其實有日我打算整豚肉飯
咁諗住順便整個味噌湯既
點知去AEON時俾我見到有三文魚頭
於是突然轉呔又試吓整三文魚頭湯囉~

材料:
三文魚頭 1個
蒸煮豆腐 1盒
日本本菇 1包 (約100g)
胡椒粉 適量
鹽 適量
粟粉 適量
薑 3-4片
水 800ml

做法:


1. 三文魚頭洗淨斬件 (我唔夠力斬,最後放棄了), 豆腐切粒, 本菇切去根部洗淨備用
2. 吸乾魚頭水份,用1茶匙鹽及少許胡椒粉醃15分鐘
3. 於魚頭上拍上適量粟粉
4. 燒熱1湯匙油,放入魚頭煎香
5. 煲一煲水,加入薑片,滾起後加入魚頭
6. 滾起後轉細火,加蓋煲30分鐘
7. 轉中火加入本菇及豆腐
8. 滾起後加入鹽及胡椒粉作調味即成


沒有留言:

張貼留言