2013年12月3日 星期二

<中華料理> 啫啫雞煲 (附食譜)

之前Sogo感謝週時
朋友幫我買咗個BIS 20cm
個BIS上星期終於到手
雖然係Flame色,但煲仔細細都幾靚仔吖
反正我又冇flame色煲
$900買到佢真係開心到暈啦~~

有新煲用,加上天氣又涼咗
即刻動動腦筋睇吓有d咩煲可以整先
我知好多人冬天都會整羊腩煲既
可惜我唔食羊咩咩吖
元朗有出名既辣雞煲
但老公又唔係辣得之人......

唔辣既雞.....
咁一係沙爹雞煲一係啫啫雞煲
再唔係蠔油雞煲都得
嘻....反正三種老公都應該會食既
一於揀自己最想整最想食既啫啫雞煲啦~

呢個餸唔難整既
係又d煩囉....比較多steps咁啦
同埋雞不嬲都係我死敵
(因為我唔敢斬雞的)
好在而家supermarket有斬雞服務
咁就算買新鮮雞都唔駛自己斬啦~~

大家唔怕煩既都試吓整啦
天氣凍煲仔上比較耐熱
唔駛呢頭一煮起轉個頭就凍晒
仲有...我真心覺得好好味呀
尋晚一邊食一邊自己讚自己
不停話好味呀好味呀
好似個傻婆咁.......
但用黎送飯真係好惹味喔

材料:
冬菇  數隻 (我冇大冬菇,只有蚊型冬菇仔)
雞  半隻 (斬件)
蔥  4條
乾蔥  3-4粒
蒜頭  3-4粒
薑  3片

醃料:
生抽  2茶匙
老抽  1茶匙
鹽  少許
糖  少許
麻油  少許
胡椒粉  少許
粟粉  半茶匙

汁料:
紹酒  1茶匙
雞湯  4湯匙
蠔油  2湯匙
磨豉醬  1茶匙
冬菇水  1湯匙
糖  半茶匙

廚具:
BIS 20cm Round French Oven (Black Interior)
中式鑊 (蒸冬菇用)

做法:

1.    冬菇去掟浸軟,加少許油隔水蒸15分鐘 (浸冬菇水留起備用)
2.    蔥洗淨切段,乾蔥去衣,蒜頭去衣略拍備用
3.    雞件洗淨吸乾水份,加入醃料醃30分鐘
4.    下油起鑊,加入雞件爆至7成熟,盛起
5.    再用1湯匙油中火起鑊,先爆香薑片
6.    其後分別加入乾蔥,蒜頭及蔥段 (蔥留起一半)
7.    雞回鑊炒勻,放入已蒸好之冬菇炒一炒
8.    贊酒,然後加入所有汁料
9.    待汁料滾起後轉整細火加蓋煮6分鐘
10.  熄火再焗5分鐘,食之前加入餘下蔥段即成

3 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實同呢個整法大致一樣,係唔用磨豉醬但加多d蠔油囉

      刪除
  2. 無磨豉可以用咩代替?thx

    回覆刪除