2013年8月2日 星期五

<中華料理> 南乳吊燒雞 (附食譜)

為咗証明我真係有煮吓中菜
(其實我之前post出黎既recipe有好多都係中菜啦)
今日又係時候俾d中式野你地睇
隻雞.....好似幾個星期之前整架喇
不過一路排緊隊等亮相之嘛

成隻雞買返黎整
對我黎講真係人生大挑戰
咁耐以黎我未試過買成隻雞返屋企整架
(春雞咁細隻唔算啦)
未整一諗起要用我嗰隻冇力既雞支手斬雞
即刻頭都大埋啦

咁鬼驚做乜又玩挑戰先我呢?
因為我上個月換咗個大既32L焗爐囉
有咁大個爐唔焗雞真係嘥晒
加上我見我堂妹焗完隻雞好靚
自己又心思思想試吓囉~

決定咗整喇
買雞又有疑問
到底我要唔要買新鮮雞呢?
er...其實隻雞我係咪都要入雪櫃醃過夜架啦
咁係咪新鮮都應該冇關係啦
就係咁,我走咗去冰鮮雞

第一次整雞第一次斬雞
係就係斬得唔靚架喇
我仲要唔夠力斬
所以砌唔返隻雞樣出黎都好正常吖
總之隻雞食落口好味就得啦~

材料:
雞 1隻(約2斤)
南乳 1大件
蒜蓉 2湯匙
生抽 150ml
紹酒 10ml
鹽 1茶匙
麻油 1茶匙
白醋 1湯匙
玫瑰露酒 1茶匙
蜜糖 1茶匙
滾水 1大煲
冰水 1大支

做法:


1. 雞洗淨抹乾,斬去雞頭雞腳
2. 雞用南乳,蒜蓉,生抽,紹酒,鹽及麻油醃過夜(要入雪櫃喔)
3. 醃好既雞用清水洗乾淨
4. 煲一煲滾水,然後均勻地淋於雞皮上
5. 再將冰水均勻地淋於雞皮上
6. 將雞吊起風乾30分鐘
7. 用熱水座溶蜜糖,再加入白醋及玫瑰露酒攪勻,並塗抹於雞皮上
8. 繼續將雞吊起風乾3-4小時
9. 預熱焗爐200度
10. 用焗爐附送之烤雞架將雞固定於爐內,焗50分鐘後取出斬件即成

小貼士:
1. 用焗盤焗都得,不過要中間反一反轉隻雞再焗,如果唔係雞皮顏色會唔靚架
2. 如果怕隻雞唔夠味,可以先留起部份醃肉既汁料,加入水同糖煮滾用黎點雞食都得

沒有留言:

張貼留言