2013年12月9日 星期一

<韓式料理> 韓式人參雞湯 (附食譜)

女人....久唔時都真係應該要補一補既
但我呢d懶人加好多野都唔食既人
要補....都真係幾鬼煩~~
即係呢....連d最基本既紅棗水
我都係唔飲架!!!

唔好問我點解唔飲
我解釋唔到點解架
總之就係唔鍾意囉
如果再講d麻煩d既野
果d燉花膠架燉竹絲雞呀....
我一定唔會整囉~~

咁最簡單既方法就係煲雞湯囉
凍水成隻雞擺落個煲度
開火加蓋煲一輪搞掂
其實我唔知煲雞湯work唔work架
但我見d人生完仔都係日日食雞咋
咁應該都補呱~~

覺得就咁雞湯齋咗d
又覺得唔夠補?
唔緊要!!加少少野就得喇
學泡菜國d人咁整人參雞湯囉
反正都一樣好易整~~

今次我醒呀
去買雞時叫阿姐幫我斬晒d雞腳同頭
咁返到屋企時就唔駛雞手鴨腳唔知點斤斬好啦~
至於人參呢~我唔識呢d野架
所以冇去買d咩靚人參呀
是旦去supermarket買咗條新鮮人參咋
煲完出黎都好好味吖

而家天氣未夠凍咋
等好凍既時候煲呢個湯黎飲真係正爆呀~
飲完真係成個人都暖晒架
遲吓再凍d我都要encore呢個湯呀

材料:
雞  1隻
紅棗  5-6粒
糯米  3湯匙
人參  1條

調味料:
鹽  少許
米酒  2茶匙

廚具:
Le Creuset 24cm Round French Oven

做法:

1.  雞去頭去腳洗淨備用
2.  糯米洗淨用水浸3-4小時,紅棗人參洗淨備用
3.  將糯米及紅棗塞入雞內,最後放入人參
4.  用牙籤將雞尾封口,並放入煲中
5.  加入水,中火加蓋,水滾起後轉細火煲1.5小時
6.  熄火後焗1小時,開火滾起落鹽試味
7.  熄火後加入米酒,將雞切開即成

因為成隻雞連皮一齊煲
所以煲起d湯都好油吓
要自己先隔一隔d油食好飲d湯喔
至於隻雞...其實煲完都冇乜味架喇
但唔想嘥野既就盡量食得幾多得幾多啦~

沒有留言:

張貼留言