2014年8月9日 星期六

<東南亞料理> 白咖哩炸魚飯 (附食譜)

大家有無食過沙爹王既白咖哩嘛?
白咖哩豬扒飯呢....
我去親沙爹王都會點黎食架
不過...真係從來都無諗過自己整架喎
搞乜都最後會喺屋企整架先?!?

話說有日,我問咗我家主人一個問題
你想食焗魚柳定炸魚柳呀??
得到既答案竟然係白咖哩炸魚吖
當堂滴晒汗啦....搞咩呀?玩我咩....
唔...我係好老婆黎的
你想食,我就盡我能力啦

不過....整白咖哩要用白咖哩粉喎
上網search過明明話惠康有得買架
但我行咗好多間都搵唔到囉
supermarket無,咁諗住去下賣東南亞野既舖頭有無啦~
唉,行咗3個鐘....
泰國,印尼,連印度野都睇埋都買唔到
度度都無既....即係唔駛整啦~

本黎打晒輸數,以為無得整架喇
咁啱同朋友講起
佢問我馬拉會唔會有得買呀?
(原來佢會去馬拉)
嘿嘿....我話白咖哩粉係馬拉野黎架~~
就係咁,朋友幫我喺馬拉帶咗白咖哩粉返黎~~

除咗白咖哩粉之外
其他材料就好易買到啦
去supermarket買包整冬蔭公既材料包就得啦
不過整完出黎...都好食
但同沙爹王既硬係差少少囉
唔通因為我無落洋蔥?

材料:
白飯  2碗
魚柳  2條
雞蛋  1隻
粟粉  適量
乾蔥  2粒
白咖哩粉  2湯匙
椰漿  200ml

汁料:
雞湯  150ml
水  150ml
南薑  1舊
香茅  2小枝
檸檬葉  8片

調味料 (煮汁用):
鹽  1茶匙
糖  2茶匙
水  2湯匙
粟粉  2茶匙

調味料 (醃魚用):
鹽  1茶匙
胡椒粉  少許
蛋白  1隻

廚具:
公仔麵煲 (煮湯及煮汁用)
Le Creuset BIS 20cm Round French Oven (炸魚用)

做法:

1.    乾蔥去衣切細粒,南薑去皮切片,香茅切粗條備用
2.    魚柳解凍,用廚紙吸乾水份
3.    魚柳切件,加入調味料醃20分鐘
4.    中火加入水及雞湯,滾起後加入香茅,南薑及檸檬葉煮15分鐘
       (檸檬葉先用手搓一搓才落會更入味)
5.    湯煮好後隔渣備用, 水2湯匙及粟粉2茶匙拌勻備用
6.    雞蛋打散, 於魚柳上沾滿蛋汁,再拍上粟粉
7.    中火燒一煲油,油滾時放入魚柳,炸3-4分鐘至金黃色
8.    炸好之魚柳先放於廚紙上,吸一吸多餘油後放上碟
9.    中火1湯匙油起鑊,爆香乾蔥蓉,加入咖哩粉炒香
10.  注入已煮好之湯汁煮滾後,再加入椰漿煮滾
11.  加入料味料拌勻,再加入粟粉水將白咖哩汁煮至濃厚,熄火
12.  白飯放於炸魚旁邊,再於魚柳上淋上白咖哩汁即成

沒有留言:

張貼留言