2014年1月6日 星期一

<中華料理> 黃金蝦 (附食譜)

嘩,不經不覺又懶咗成個月......
我唔想架真係~
呢個月我有煮飯架
都有試整新菜式
聖誕仲懶勁咁整咗好多野食
但全部都未post囉

聖誕都過咗成個星期有多咯
都唔知仲寫唔寫返出黎好?
定係唔好理咁多
照寫返晒出黎
等大家2014既聖誕多個參考好呢?!?
Er....我再諗諗先啦~~
不過隻聖誕春雞真係好好味
好想同大家分享一下的

講返轉頭...做乜又失蹤咗咁耐呢?
唔....近排個人冇乜精神囉
成日都好似有少少病咁
搞到做乜都冇心機
一有時間就想去瞓覺
亦都真係有實行的
所以咪咁耐都冇新食譜囉~

其實個人到今日都仲浮游中架
不過積埋積埋咁多食譜未寫
再唔寫我真係怕我會唔記得喇
所以都係快快手寫咁d出黎先
今日先講黃金蝦啦

黃金蝦其實好易整
出去酒樓食一d都唔平
雖然自己整都唔見得好抵
但可以自己買d新鮮d既蝦嘛
仲有呀,呢味咁好好好味既餸
好鬼唔健康架真係.....
除咗用大量鹹蛋黃之外
仲用咗好多油囉
所以少食為妙,久唔時食一次好喇~

材料:
大花蝦  7-8隻 (我相信用雪藏虎蝦都得的)
鹹蛋黃  6隻
胡椒粉  少許
鹽  少許
粟粉  適量

廚具:
炸鍋一個 (炸蝦用)
Le Creuset Barbecue Pan
Le Creuset 22cm Round French Oven (蒸鹹蛋用)

做法:

1.  花蝦洗淨剪去蝦鬚
2.  於蝦的背部開一刀,用牙籤將蝦腸除去
3.  將蝦面之水份吸乾,加入胡椒粉醃15分鐘
4.  鹹蛋黃隔水蒸15分鐘後壓碎放涼備用
5.  於蝦身兩邊拍上粟粉
6.  預熱油160度,將蝦放入炸鍋炸1分鐘後盛起
7.  用4-5湯匙油起鑊,加入鹹蛋黃及鹽炒至起沙 (起晒泡泡咁)
8.  將蝦放入鑊繼續炒至蝦身沾滿蛋黃即成

沒有留言:

張貼留言