2014年1月13日 星期一

<中華料理> 螞蟻上樹 (附食譜)

呢排唔係呢個病就嗰個病
日日跑醫院真係攰死人
自己身邊最重要既人唔舒服
就算自己幾辛苦都要去醫院架啦
不過變相冇時間煮飯
亦都冇心機出新食譜囉

唔知係咪去得醫院多
加上本身又唔係d好健康既人
我都開始覺得有d病病地
定其實係太頻撲
所以個人好攰only?
唉,我自己都唔識分了

真係好多日都冇煮飯
而家講既都係之前煮落既存貨
今日講螞蟻上樹
其實一直都冇食過呢樣野
聽就聽得多,但之前完全冇idea
根本唔知螞蟻上樹係咩餸

直到前排同朋友食飯
佢地點咗呢個餸
我先知完來係用我好鍾意既粉絲整既
而且仲要辣辣地好醒胃
啱晒我口味喔

見用料簡單,有信心自己都整到
即刻返屋企試整
成味餸唯一要留意既係要用紅油豆瓣醬
佢同一般豆瓣醬唔同
係煮川菜既時候用的
我唔肯定香港d糧油舖有冇得賣
我嗰樽係喺深圳買返黎既

材料:
粉絲  3小扎
肉碎  100g
蔥  3條
辣椒  2隻
薑蓉  2茶匙
蒜蓉  2茶匙

調味料:
生抽  1茶匙
麻油  少許
糖  少許
鹽  半茶匙
胡椒粉 少許
紹酒  半茶匙

汁料:
生抽 半湯匙
紹酒  1湯匙
雞湯  150ml
紅油豆瓣醬  1湯匙

廚具:
Le Creuset Barbecue Pan

做法:


1.  粉絲浸軟備用
2.  將所有調味料加入肉碎中醃20分鐘
3.  辣椒及蔥洗淨切粒
4.  中火用2湯匙油起鑊,爆香薑蓉及蒜蓉
5.  加入肉碎炒至7成熟,放入紅酒豆瓣醬繼續炒至出油
6.  放入粉絲,雞湯及紹酒炒至8成乾身
7.  放入辣椒粒兜勻,熄火
8.  上碟後灑上蔥花即成




沒有留言:

張貼留言