2014年1月23日 星期四

<東南亞料理> 泰式青咖哩炒飯 (附食譜)

 
呢兩日好似好凍咁
我講緊夜晚啦....尋晚坐喺梳化上網
d腳指凍到冰咁
再上天文台望吓
竟然得6.1度.....好彩尋晚係煮簡單野
如果唔係凍冰冰仲要洗好多碗就慘囉~~

尋晚呢,獨沽一味青咖哩炒飯
我第一次整呢個炒飯架咋
idea源自之前同朋友食泰國野
其中一樣就係呢個青咖哩炒飯囉
食咗覺得好好味
再望真d入面有d咩料
似乎冇乜難度
於是即刻返屋企試整啦~~

所以話呢,有時真係要出街食吓飯
咁可以俾自己多d煮餸既idea嘛
我知其實上網搵食譜好易
我亦都有好多書喺屋企
但我買完都好少會拎黎睇囉
反而有時出街食完d正野想自己整
係冇食譜既情況下都自己整到會開心d嘛~~

今次呢個飯好簡單
相信唔用青咖哩既話
用黃咖哩同紅咖哩都一樣得
咖哩我用喺泰國買返既blue elephant curry paste
香港都應該有得買既
但就貴好多囉....
所以去開bangkok玩時記得入貨呀
佢d咖哩同冬蔭公都好好味架~~

材料:
白飯  2碗
甘荀  半條
粟米仔  3條
雞胸肉  100g
羅勒葉  10片

調味料:
雞粉  1茶匙
麻油  半茶匙
糖  少許
胡椒粉  少許
料理酒  1茶匙

醬料:
青咖哩醬  20g
椰漿  130ml
水  30ml
糖  1.5茶匙

廚具:
Le Creuset Barbecue Pan

做法:

1.  甘荀去皮切粒,粟米仔切粒備用
2.  雞胸洗淨吸乾水份切粒,加入所有調味料醃15分鐘
3.  將所有醬料攪勻備用
4.  用2-3湯匙油中火起鑊,爆香雞胸粒
5.  加入粟米仔及甘荀炒勻,繼續炒至雞肉8成熟
6.  加入白飯炒勻,分數次將醬料加入 (邊炒邊加)
7.  炒至白飯開始乾身時,放入羅勒葉炒數下
8.  熄火上碟加上羅勒葉作裝飾即成


沒有留言:

張貼留言