2014年4月3日 星期四

<踏足北海道> 8日悠遊走之Day 7 - Part I

2013年10月12日
一早起身,食埋尋晚食剩既芝士撻
就出去搭巴士去定山溪啦
一出酒店門口,個人即刻開心晒
天氣好似好好咁囉
有藍天呀~~
不過應該之前有落過下雨的
因為我地見到彩虹小姐呀....
(你地見唔見到呀,雖然唔太清楚......)



喺札幌JR站隔離有個巴士站的
我地要搭7號巴士
上車前先到站旁邊既售票處買飛先
成人每位750円,車程約1小時
上咗巴士冇幾耐...又開始落大雨喇
唉.....d雨做乜要跟住我先?!?
由於我地冇諗過要搭巴士去
(之前嗰日去係可以揸車架嘛)
最後我地落錯車




之前有個站見到好多人落車
當時已經覺得奇怪架喇
因為應該有好多人都同我地一樣去豐平峽架
老公之前上網睇過
我地要去定山溪觀光協會轉車嘛
咁好正常梗喺觀光協會個站落車啦~
點知一落車....大鑊,觀光協會喺邊先?
原來...搬咗囉....要行返轉頭...
算,我當喺定山溪行吓,哼!!!



行返轉頭....1x分鐘左右呱....
終於見到個搬走咗既觀光協會
入到去有晒時刻表架喇
再行入少少有張枱仔
咁有個姐姐會賣飛俾你架喇
如果我冇記錯既話,好似來回一人300円


轉車都未去到豊平峽架
因為仲要喺豊平峽公眾停車場再轉電動巴士
就算你係自己揸車去都一樣
最多只係去到公眾停車場架咋
又係d環保問題啦,你淨係可以轉電動巴士上去囉
不過車程好快,10分鐘左右就到了
車費每人200円(來回)



一上到去乜都唔理即刻影相啦
靚又唔係唔靚既
但都有少少失蹤
紅葉比我想像中既少呀
係我地太遲去呱....
全場最紅都睇怕係呢一棵了......


之後我地又見到有車搭上去展望台
懶醒咁去排隊啦~
唔駛錢又唔駛行,慳返d腳骨力嘛
嘻嘻,點知原來好近架咋
早知唔等啦,等車時間分分鐘耐過自己行



抵達展望台....
好似同喺下面睇差唔多之嘛
冇乜驚喜囉~~
可能真係希望越大失望越大啦~
我覺得冇太陽影相出黎唔夠靚囉
但其實停咗雨都應該好感恩了


見到冇乜特別
心思思又想食野
其實一上到展望台隔離有間餐廳
仲擺晒d枱喺露天位置俾遊客食燒肉
見到人地食到津津有味
即刻走入餐廳想食埋一份
唉...燒肉得羊肉咋....我唔羊的
最後只好食咖哩飯啦~
呢d咁既地區,一碟飯要850円
但真係得咖哩咋...搵多粒肉都冇囉....
叫塞飽個肚就算了.... (續)

沒有留言:

張貼留言