2014年4月29日 星期二

<中華料理> 蟹粉瑤柱肉碎粥 (附食譜)

又靜咗好多日添
我唔係想偷懶架
不過早陣子太后入咗醫院
仲要一住就住咗幾個星期
我呢...盡量都每晚去探一探佢啦
佢一個人喺醫院又唔落得床
日瞓夜又瞓好鬼悶架嘛
我去陪吓佢傾一陣計都好吖

咁太后喺沙田,我又住元朗

夜間探病時間完既時候係19:30
我又冇一程車直接返到元朗
左轉右轉搞一大輪
最快返到屋企都9點
咁夜仲點煮吖
唯有出去食垃圾啦......

咁我又唔至於日日都唔煮

但煮都係煮簡單野
炒吓蛋呀,烚條菜呀咁囉
煮呢d野都冇乜好post出黎啦
就係咁我咪消失咗幾個星期囉~~

喺呢段期間叫做見得吓人既就係呢煲粥

蟹粉瑤柱肉碎粥
我叫佢做富貴粥架
係我朋友整過好味話我知
咁我又仲有蟹粉喺屋企
所以咪試吓整囉
又真係好好味既,蟹粉用黎煲粥好香吖嘛~

又話冇時間又煲粥

用開LC既朋友都應該知道一件事
就係用LC煲粥好快就有得食架
分分鐘快過你煮餐飯架
以前用不銹鋼煲黎煲粥搞好耐
但用LC就唔同,好快食得
自從用咗LC之後我真係煲多咗粥架~

材料:

米 1杯(我用飯煲果隻杯仔)
水 
1.8L
肉碎 
120g
蟹粉 80g - 100g

瑤柱 6粒

調味料 (醃肉碎用):

鹽  半茶匙
糖  少許
胡椒粉  少許
麻油  少許

廚具:

Le Creuset 22cm Round French Oven

做法:


1. 米洗淨,放入雪櫃用水浸過夜
2. 瑤柱洗淨用水浸淋搣成絲備用 (浸瑤柱水留起)
3. 倒去浸米水,
加入兩滴油將米撈勻 (嫲嫲話加油d米會易開花d喎)

4. 水(連瑤柱水一起加入)先煲滾,加入米煲至開花
5. 加蓋轉蚊滋火煲25分鐘
6. 將所有調味料加入肉碎中醃20分鐘

7. 轉中火,加入瑤柱及蟹粉煮10分鐘(期間不時攪拌)
8. 加入肉碎,攪拌5分鐘
9. 加蓋轉蚊滋火煲5分鐘
10. 加入鹽撈勻即成

沒有留言:

張貼留言