2014年4月4日 星期五

<敗家精選> Le Creuset Private Sales 2014

半年一度既Le Creuset Private Sales終於開始喇
根據以往既經驗
LC一年會有兩次開倉
分別係每年既3月同9月
3月會喺九龍區,而9月就會喺港島區
之前一直等一直都冇消息
加上面書有人話問過LC既promotor
話今年3月唔會開倉
我都打定輸數,仲諗住可以慳返一筆添~

點知突然見d朋友話有喎
原來改咗喺4月囉....
要洗既錢始終都係要洗既~
不過呢,唔知點解我今次收唔到invitation card呀
之前嗰幾次都收到架喎
等咗好多日都等唔到呀
勁唔開心囉~雖然身邊都一定有朋友帶到我去....

今次開倉由4月4日至4月8日
當然如果你係VVIP既就早一日可以去掃貨啦
(可惜我唔係喎)
地點....改咗....
之前係喺尖沙咀的...
今年去咗佐敦既逸東酒店
開放時間上午10點至晚上7點


本身諗住唔去既我...
最後當然敵唔住去買平野既誘惑啦~
仲史無前例地勁早起身出去排隊囉
真係好早架,天未光搭第一班巴士出去喎
你地睇,未天光加條街冇人架~~




今之LC既安排算唔錯啦
因為派籌,一人一籌
期間仲有食蕉check number次序
咁好...起碼唔會俾人打尖吖
企街時間亦縮短,7點左右已經可以入酒店坐住地下等
(唔駛日曬雨淋,good!!)
先到先入好公平,唔會出現上次俾人打尖打到要報警既事嘛
仲會分批放人入,每個section 1小時15分鐘
夠鐘就要走,唔會好似以往咁有人坐成日
清晒一批人先放第批人入去
感覺安排得好好啦
唯一唔好既係一次放太多人入去(200人?)
但個場又細,真係寸步難行囉


今次有d咩好野呢?
對我黎講冇乜啦~
好多野我本身都有了
最開心係買咗個白色20cm Round煲 (HK$1,330)
多得好朋友眼利幫我搵到
如果唔係我都唔可以擁有佢~


仲有買個1 set 2隻既multi bowl (HK$240)
powder pink好鬼靚
其實我真係唔需要的
碗我已經有好多好多隻
屋企得兩丁友,買咁多碗做乜?
但呢隻色真係好靚喎
同埋朋友話之前喺韓國買1隻都要HK$200呀~


嘻,另外又買咗隻20cm multi bowl (HK$200)
又係powder pink
最重要既係佢好大隻
可以當公仔麵碗
又或者用佢黎醃肉都好呀


今次仲見到Espresso Cup & Saucer (HK$290)
我知道套野真係冇用
但佢細細隻太cutie喇
顏色就更加唔駛講啦
所以冇用我都買咗~


未完架...之前開倉我總係搶唔到花花盅 (HK$150)
雖然最後我都去日本outlet買到
但今日我見到既花花盅係powder blue
我未有吖~~同埋今日有好多貨喎~
唔理咁多喇,帶埋返屋企至算


仲有仲有....仲買咗2隻pie dish (@HK$90)
人就真係衰既
隻pie dish之前去日本outlet見過N次啦
當時又唔買喎....今日見到又再心思思
諗住用黎焗吓檸檬撻都好嘛



好啦,夠喇夠喇....
俾錢係要去第二間房既
尋日見d VVIP可以用HK$20就喺cashier買到圍裙/隔熱手套/place mat
咁抵...當然我都好想擁有啦
我見尋日圍裙已sold out
以為今日會有補貨
但原來冇架囉,我地等俾錢時已經冇手套了
連最後2 set place mat都俾我同朋友買埋了
好彩都仲買到一set~~


今次收穫唔算太豐富
但都ok啦...
而且對大會既安排都算滿意
唔會好似之前咁亂
俾$20按金又可以借用特大環保袋
都算係好好了~~


1 則留言:

  1. 你每年都買.... 都是新產品嗎? 我以前試過買野事隔2年竟然買左同一樣款既東西... 真係証明我幾咁愛個件款

    回覆刪除