2014年7月17日 星期四

<中華料理> 黑松露牛肉炒飯 (附食譜)

前兩個星期去City Super買咗支松露醬
唉...提起呢支醬就唔開心喇
買既時候無諗過格價既問題
總之一見到時就買
買完之後朋友喺第度買咗支一模一樣既
我買時$155,朋友買只係$130
駛唔駛差成廿幾蚊先......激死我喇~~

咁....呢支松露好ok既
之前有喺樓上買過
一比較之下....唔駛講啦
貴呢支果然係香好多好味好多喎
真係一分錢一分貨
要食好少少靚少少都真係唔慳得的

支醬...本身係因為想焗松露三文魚而買既
焗咗一次之後覺得好正
之後嗰幾日......
我好似中咗松露毒咁
煮乜都想加d松露醬落去囉~~

其中一樣就係呢個松露牛肉炒飯喇
話說有日lunch我去咗食Tenpanyaki
成個餐除咗薄燒牛之外仲有燒魚燒蝦
一邊食個心一邊煩緊唔知夜晚煮乜野食好
食到尾段見到師傅炒飯
咦....ok喎...炒飯都好喎
如果到時我仲飽既話
可以炒一人份都得嘛~~

炒飯...d人成日都話隔夜飯好味d
我無架,通常我呢頭煮轉個頭就炒
最放都係放涼少少架咋
不過我煲飯時都專登落少d水
等d飯乾身d易炒d囉
至於牛肉...買普通牛肉攪碎就可以了
但我今次就用咗塊安格斯漢堡牛肉囉

材料:
白飯  2碗
漢堡牛肉  125g
甘荀  半條
雞蛋  1-2隻
蔥  4條
松露醬  1茶匙
油  2湯匙

調味料:
日式醬油  1湯匙
胡椒鹽  少許

廚具:
Le Creuset BBQ Pan 

做法:

1.    甘荀去皮切粒,蔥洗淨切粒備用
2.    雞蛋打散備用,牛肉灑上胡椒鹽備用
3.    2湯匙油起鑊,放入甘荀粒爆一爆
4.    加入白飯炒至乾身
5.    將飯鏟埋一邊,另一邊放入牛肉煎熟
6.    煎牛肉同時將蛋漿中炒至乾身
7.    將牛肉漢堡鏟碎並混入飯中炒勻
8.    加入醬油炒乾,試味並自行加醬油至合適鹹度
9.    加入蔥粒快手炒勻上碟
10.  於飯面放上黑松露醬即成

沒有留言:

張貼留言