2014年7月25日 星期五

<中華料理> 黑椒牛仔骨煲 (附食譜)

唔知大家有冇去惠康買過佢地d扒呢
我呢...從來都唔會買d百佳牌呀惠康牌既牛扒架
因為我硬係覺得會唔好食
心裡面又認定咗呢d牌子既野係低質素既
唔單只係食物啦
同牌子既日用品我都一定唔會買黎用的
真係信心既問題

但其實之前有朋友同我講過
惠康牌既牛扒係食得過的
當然我聽咗就算啦
叫我買黎食就唔好搞我啦
牛扒有好多其他既選擇啫

但前排我好煩惱唔知煮乜餸時
俾我喺惠康見到盒牛仔骨 (當然係惠康牌啦)
見到既時候我已經喺超市行咗一輪
行黎行去都唔知買咩好
於是把心一橫就買咗盒牛仔骨
決定返去整黑椒牛仔骨煲

熱鬼辣辣介整煲仔菜?
係呀,無所謂啦
反正食飯時都會開冷氣架啦
講返盒牛仔骨先
估唔到真係有驚喜喎
真係諗都冇諗過會咁"林"架喎
好食過平時喺凍肉舖買既多多聲呀

早知一早聽朋友話買惠康牌牛扒啦
可能真係會唔錯架
試過佢d牛仔骨,我諗我以後都唔會再去凍肉舖買啦
等我遲d試埋牛扒先
有興趣既朋友都買黎試下吖
(雖然可能係我咁啱買到盒好既)

材料:
牛仔骨  1磅
甘荀  1條
洋蔥  1個
蒜蓉  2茶匙
生粉水  適量

調味料:
生抽  1茶匙
老抽  1茶匙
黑椒碎  1茶匙
紹酒  1茶匙
糖  少許
鹽  少許
麻油  少許
生粉  2茶匙

汁料:
蠔油  2湯匙
黑椒碎  1茶匙
水  100ml
糖  少許
鹽  少許

廚具:
Le Creuset BBQ Pan (煎牛仔骨用)
Le Creuset BIS 20cm Round French Oven

做法:


1.    牛仔骨先於前一日從冰格放到雪櫃解凍
2.    甘荀去皮切厚片,洋蔥去衣切件備用
3.    牛仔骨切件,用廚房紙吸去血水
4.    牛仔骨加入所有調味料醃30分鐘
5.    中火2湯匙油起鑊,放入牛仔骨煎至7成熟後盛起
6.    所有汁料拌勻備用
7.    中火2湯匙油起鑊,爆香甘荀及洋蔥
8.    牛仔骨回鑊略炒,加入蒜蓉炒勻
9.    倒入汁料煮滾後,下生粉水煮至醬汁杰身即成

沒有留言:

張貼留言