2014年7月30日 星期三

<中華料理> 蒜蓉腐乳雞翼 (附食譜)

好似近排多數都係煮中式野添
係呀,無乜心機去研究d新野吖嘛
真係一天氣熱呢...就諸事不成喇
好多時我都會同自己講
下星期一定要煮多d新野
嘻...得個講字囉~~
真希望夏天可以快d過
等我可以煮返多d好野食~~

尋晚整咗雞翼呀
唔駛我多講大家都知雞翼可以有好多煮法架啦
蒸,炆,煎,炸樣樣都得
我呢今次黎個半炆半煎版啦
即係煎到咁上下再炆
咁個雞皮有少少金黃色咪好似靚仔d囉!

記得舊年喺面書既LC谷
曾經有個大熱菜式叫無水蒸腐乳雞翼
當時我都有試整埋一份啦
味道都可以的,因為腐乳本身好惹味嘛
不過我始終唔多喜歡蒸雞翼
可能係蒸出黎食落口既口感唔太好呱

所以呢,我今次唔蒸啦
煎到咁上下加入腐乳炒
之後再加少少水炆
出咗黎既效果比蒸更好
腐乳味更香濃喔~~

材料:
雞翼  10隻
薑  3-4片

調味料:
鹽  1/2茶匙
糖  1/2茶匙
紹酒  2茶匙
薑汁  1茶匙
麻油  少許
胡椒粉  少許

醬汁:
水  150ml
腐乳  4磚
蒜蓉  1茶匙

廚具:
Le Creuset BBQ Pan

做法:
1.  先準備薑汁,薑去皮磨成蓉再榨成薑汁備用
2.  雞翼洗淨,用廚紙吸去水份,加入調味料醃1小時
3.  腐乳及蒜蓉拌勻備用
4.  用2湯匙油中火起鑊,爆香薑片
5.  放入雞翼煎至7成熟
6.  加入蒜蓉腐乳與雞翼炒勻
7.  倒入清水,煮至汁底濃厚即成

沒有留言:

張貼留言