2014年6月30日 星期一

<洋式料理> 芥末籽香草蜜糖雞鎚 (附食譜)




繼續延續我既冇心機煮飯時期
可能天氣真係太熱
我想煮野食既意欲簡直去到新低點
上星期......明明買定晒餸喺屋企
但都仲有幾晚想唔煮
仲要我真係開口同我家主人講
不如唔好煮出街食吖

平時喺買定晒餸既情況之下
我好少會咁樣諗的
但呢排我竟然重覆問咗呢個問題幾次囉
睇黎我真係好攰好熱好唔想煮飯喎
明明已經係煮d好簡單既野架啦

當然到最後我都有煮啦
唔係樣樣野都可以雪咁多日架嘛
唔煮再擺,擺擺下可能又係掉
咁又好浪費啫
都要俾錢買返黎架嘛
所以到最後又係煮,不過係求其煮
完全無難度嗰d呢

嗱,等我又介紹下大家整d快野啦
好啱要返工但又唔想日日放工都出街食既朋友
芥末籽香草蜜糖雞鎚
之前一晚醃定放入雪櫃
第日放工返屋企焗就得喇
都算係幾方便架
同樣既方法仲可以用黎焗雞翼雞脾金沙骨
當然焗既時間就要自己adjust一下啦

如果鍾意蜜糖既你就一定要試下啦
芥末籽醬同蜜糖呢個配搭正到暈
再加埋少少香草焗,正~
懶懶地用黎整碟頭飯都可以吖

材料:
雞鎚 4隻
蜜糖 3湯匙 (入爐前塗面用)
雜香草  少許

調味料:
芥末籽醬 3湯匙
蜜糖 3湯匙 (醃雞用)
老抽 1茶匙
生抽 1湯匙
白酒 2茶匙
麻油 少許
胡椒粉 少許

廚具:
焗爐

做法:

1. 雞鎚洗淨吸乾水份
2. 將所有調味料及雞鎚撈勻(除白酒外)
3. 於雞鎚上刺上多個小孔(此為令雞鎚更入味)後將雞鎚及醬汁倒入保鮮袋
4. 雞鎚放入放雪櫃醃過夜 (最少醃8小時)
5. 預熱焗爐200度,另將白酒加入已醃好之雞鎚
6. 於焗盤上鋪上錫紙,放上雞鎚,再於雞鎚兩邊灑上雜香草
7. 入爐每邊焗18分鐘
8. 焗爐轉220度
9. 於雞鎚兩面塗上蜜糖,再底面各焗3分鐘即成 
(鍾意蜜糖既可於焗完一面後多塗一層蜜糖才焗另一面)

沒有留言:

張貼留言