2013年11月18日 星期一

<踏足北海道> 8日悠遊走之Day 2 - Part I

2013年10月7日
第二日一早就要起身囉
因為我地要去層雲峽好遠喔
由於我地住平酒店冇早餐
所以之前一既去便利店時已順手買定包包做早餐
本黎想買杯麵架
但我喉嚨痛都係唔好食有湯既野啦
好彩今次呢個咖啡包包好好食
比起尋晚嗰件蛋糕
真係唔同level架



食飽check out埋就先出發拎車先
我地直接同Toyota租咗架Vitz
細車一架,兩個人都夠喇
租5日連保險38,325円
由我地住既酒店行去攞車非常方便
5分鐘左右就去到Toyota喇
去到當然又要搞一輪
等佢影吓passport呀,駕照呀
又聽佢講解一輪保險包乜野呀
有意外時要點做果d野啦~


之後就可以去check車喇
個staff會同你一齊睇一次架車
會mark返低有d咩位本身已經花咗既
廢事還車時有咩事口同鼻拗啦
不過其實佢地都有講
如果有少少花唔嚴重既佢地唔會理架
之後又會幫你set埋GPS咁囉
我地GPS都係用返日文咋
英文睇地方名好似怪怪的
我怕我聽唔明又睇唔明囉
keep返用日文好好多呀!


check晒所有野可以出發喇
咦....做乜要影個鏡?
因為呢個係長身d既鏡
用咗佢唔多駛望左鏡囉
我地專登喺香港帶去北海道架
明明提咗自己好多次
記得要拎返走...但最後...
還車時都係唔記得拎走囉 >.<


拎車後既第一站係層雲峽
我地要乘ropeway上黑岳五合目
車程大約1.5小時
(全程當然靠晒個GPS
但之前要做定功課,搵定要去既地方d map code
到時直接入map code落GPS就ok啦)
附近停車場map code 01658-5-3031
呢日天氣好好
真係坐喺車入面心情都一樣靚靚呀


話咁快就去到層雲峽
泊好車穿過溫泉街好快就見到ropeway站
搭ropeway當然要買飛啦
每位1,850円喔
買好飛等一陣就有車喇~~
出發! Go go go!


之前當然係充滿期望咁上車啦
好想好想見到好多紅葉
唔一定要好似京都咁好紅好紅
有d紅有d橙有d黃都會好靚吖
但....似乎我地遲了
你地睇吓張相就知喇
我知....層雲峽係9月滿開架嘛
我地去時已經10月,係遲了~~



上到5合目都好似冇咩好睇
於是襯未係好多人既時候食咗lunch先
我要咗個おすすめ黑岳set (950円)
個set有豚肉飯同有碗喬麥麵
飯ok好味,但個麵就好唔得囉
老公就要咗個みそ拉麵set (800円)
有餃子食,碗麵都係正常味道既
呀,呢間餐廳叫レストハウス
係五合目入面唯一既餐廳
全自助形式,即係自己去售票機買飛
再將飛交去取食物處
之後等嗌號碼
食飽唔該將餐具拎返去返却口


食飽飽見時間尚早
我地決定再搭多程車去7合目
上7合目既係吊車
兩個人一架車對腳吊吊fling嗰d呀
來回車費每人600円
呢....坐呢d車有人好冇安全感架
成日覺得好似會跌咁喎
但一路驚又一路同我玩自拍囉
其實唔駛驚喎,我覺得好開揚好舒服吖



我估大約坐10-15分鐘左右就上到去7合目喇
上到去.....咪又係冇野睇囉
不過其實沿途都有好多樹
再加埋個靚靚既藍天
就算冇紅葉睇都一樣好正既~~


回程時仲俾我地見到隻好靚既蝴蝶
不過我相信佢應該命不久矣
因為佢就咁企咗喺地下
我地行近佢影相佢都冇反應呀~~


呢日我老公話係生態團
因為除咗見到蝴蝶之外
喺5合目回程時我地仲見到.....
毛毛蟲~~好得意好大條毛毛蟲
好多腳仔又企定定俾我影佢相
一影完佢就走咗了


睇完毛毛蟲我地都走喇
要準備去我地plan好既下一個景點
就係紅葉谷!!
有冇野睇?嘻~下回分解!!

沒有留言:

張貼留言