2013年11月14日 星期四

<西餅甜品> 豆腐布甸 (附食譜)

我其實都幾鍾意食甜品架
(應該冇乜女仔唔鍾意)
所以好多時我都想試整多d唔同類型既甜品
但通常得個諗字囉
諗完就算好少真係實行

原因唔係我怕肥
反正我都肥咗架啦
亦唔係我想整既野太難整
只係我唔願郁啫

明明屋企有好多甜品書
明明去親書店都會睇甜品書
但真係的唔起個心去整
當然啦,冇必要既話我絕對唔會整一個蛋糕出黎
因為整咗堅食唔晒
至於d簡單如啫哩布甸既
唔明點解想食我都唔願整

有好幾樣野我幾個星期前已經想整架喇
一直拖拖拖,到今個星期先叫郁一郁
先整個滑滑既豆腐布甸頂吓隱先
簡單易做好快搞掂喔~~

材料:
蒸煮豆腐   130g
鮮奶  1小盒 (236ml)
淡忌廉  50ml
糖  35g
魚膠粉  8g
水  2湯匙

做法:


1.  糖加牛奶放入煲中,慢火將糖煮溶  (不必將奶煮滾)
2.  水加入魚膠粉中,再用熱水將魚膠粉座溶
3.  淡忌廉加入牛奶中搞勻,再加入豆腐
4.  用打蛋器將豆腐及奶打至滑身
5.  將已溶之魚膠粉加入豆腐奶中,搞勻
6.  豆腐奶倒入杯中,放入雪櫃雪至凝固即成

沒有留言:

張貼留言