2013年11月15日 星期五

<中華料理> 臘腸煲仔飯 (附食譜)

天氣開始涼涼地喇
最好就梗係食煲仔飯啦
其實未真係開始涼但過咗中秋之後
我已經整過好幾次煲仔飯

本身我唔係特別鍾意食煲仔飯
仲好唔鍾意d飯焦添
係....食落口係好香口既
但係好痴牙嘛
成餅咁痴住喺個牙面度好麻煩囉

唔鍾意又整?!?
係呀,因為自己煮既話可以煮到冇飯伙焦嘛
人地煮10分鐘我咪煮8分鐘囉
如果出街食飯既話我就唔嗌黎食啦
一黎唔食飯焦
二黎自己都整到
自己煮抵d吖嘛 (c9仔上身)

當然我願意成日整黎食梗有原因既
一句講晒:容易整囉
一個煲開一個爐有飯又有餸
唔駛又煲又鑊,炒完又要煮
最緊要既係老公鍾意食吖嘛
慳時間又有人欣賞
整多幾次都無所謂啦~

今次先講咗最簡單既臘腸煲仔飯先
遲d先再慢慢講其仔款
好似加排骨呀,雞呀, 肉餅咁
嘻,不過可能要等天氣再凍d先~~

材料:
臘腸  4條
米  1杯 (飯煲跟埋果隻杯)
水  適量
煲仔飯豉油  適量

廚具:
Le Creuset 18cm Risotto

做法:

1.  米洗乾淨加入適量水 (比平時煮飯落多少少水) 放入煲中
2.  臘腸一開二放入煲中
3.  開中火邊煮邊攪拌
4.  煮至見到魚眼水時 (即起一個個泡泡時),轉極細火加蓋煮8-10分鐘
5.  熜火後焗20分鐘
6.  食時自行添加適量煲仔飯豉油即成

2 則留言: