2013年11月21日 星期四

<踏足北海道> 8日悠遊走之Day 2 - Part II


2013年10月7日
上回講到我地準備出發去紅葉谷
之前睇過好多blogger都話行去紅葉谷好近
當然人地講緊喺酒店行去好近囉
但一黎我地未check in
二黎我地酒店亦唔近紅葉谷
本黎好應該揸車過去既
但我地見時間尚早
又廢事去到冇位泊車
所以決定行過去....反正行過去都唔駛半個鐘吖


不過話說回來,我地手上係冇明確地圖既
所以一路行都一路擔心會唔會行錯路
而且沿途又冇指示
真係得個估字,仲要一路行都唔見有人架囉
行咗大半路程左右啦,終於有個牌
望住呢個精簡牌地圖....真係無言
不過至少知自己行啱方向囉


一路行....到差不多到紅葉谷入口
大家都突然好開心
因為....前面有紅葉呀!!!
紅紅橙橙好靚喔~~
為免一陣入到紅葉谷冇野睇
當然即時玩咗一輪瘋狂拍照先啦~~


之後行多一條斜路仔
路經咗個super mini停車場 (得10個8個車位)
就見到紅葉谷既入口喇
開頭果5分鐘路程係冇驚喜既
得d綠色既樹,好多好多綠色樹


當個心諗緊...唔係又冇野睇吓嘛既時候.....
嘩嘩嘩....好靚喔
雖然唔係紅紅的
但紅橙黃綠都有一樣好靚啦~~
滿意了滿意了
不停影相,仲拎埋之前喺黑岳手信店既毬藻出黎影相添


跟住再行入去已經冇咩好睇了
似乎頭先嗰個位已經算係最靚喇
一路行只見越黎越綠
而且地下亦越黎越濕
離遠望過去亦唔見有紅紅黃黃既樹
所以冇幾耐我地都掉頭走了


行返出停車場個位
真心覺得呢個位都好靚
可惜泊滿車而且前面亦無路行
如果唔係我好想行入去望真d睇吓有幾靚!!
冇得再行玩到冇野玩
連地下既紅葉都俾我執埋黎玩囉
特別嗚謝老公幫我喺地下搵靚樣既紅葉
等我可以影張所謂既靚相 ^^


離開紅葉谷天還是亮亮的
所以我地決定行返去溫泉街逛逛
反正攞車都要經過溫泉街啦
開頭以為上晝早得滯所以d shop未開啦
Sorry....原來唔係未開,係唔開至真
可能已經過咗旺季,成條街得3幾間shop係有開既
想睇野都冇得睇,係咁易行吓之後都決定去酒店check in了



呢晚我地住層雲峡温泉朝陽リゾートホテル (21,300円, 朝夕食付)
我地間房好似係和洋室
所以床係洋式但其他擺設係日式
都ok啦,最緊要係夠乾淨吖嘛
晚餐酒店包埋既,係食buffet
選擇唔算太多,不過又唔會餓親你咁囉....
想飲野既可以每人加315円
咁就有汽水任飲喇~~



食飽休息個零鐘
出發去浸溫泉
係咁既....check in時我喺counter睇佢地d介紹
發現原來有貸切風呂 (貸切,即係要俾錢既)
見又唔算貴,2,500円50分鐘 (定45分鐘?我唔記得喇)
而且係自己一個房仔唔駛對住d唔識既人
咁咪即刻Book埋浸溫泉囉
浸完溫泉舒服晒
好好瞓返一覺聽日再出去玩~

2 則留言:

  1. 好喜歡這些紅葉照片, 能發幾張給我做 wallpaper 嗎?

    回覆刪除