2013年11月20日 星期三

<韓式料理> 韓式焗雞翼 (附食譜)

同朋友講開,既然大家都想去希臘
不如組團一齊去喎
有朋友一齊去又真係會開心d既
雖然去希臘冇野好買
但住宿同其他洗費一d都唔平
於是大家大大聲話一齊慳錢
努力儲旅費去大玩特玩~~

唔....其實我地係講緊2015年9月既事囉
做乜要咁快開始儲錢先?!?
你地有所不知喇
我係洗錢怪黎架~~
勁勁勁鍾意買野.....買衫買鞋.....
買煲買碟.....
有用既冇用既,總之乜都買一餐....
我呢d病黎架....自我控制能力係零
可能係要彌補返細個想買冇得買既心態呱....

總之而家要日日同自己講
唔好再亂買野啦!!
雖然成功機會都好微架喇
但盡量努力啦吓
除咗唔好買咁多野之外
仲要唔好成日出街食飯囉~~

我近期都好少出去食飯既
但買餸煮飯都可以好貴吖
咁要慳錢喇喎
煮中餐一般會比西餐平既....
除非日日食海鮮架啫

所以呢,早兩日整雞翼
去凍肉舖買一磅雞翼只係$19
兩個人食加多個菜就夠喇
咁食又真係幾抵既~~
但唔知有幾多餐可以咁成功囉~

講返個雞翼....我之前都講過雞翼可以有好多整法架啦
今次整韓式雞翼
話時話吖,我好少食韓國野
真係唔知有冇韓式雞翼架喎
不過既然係用韓式辣醬整既
唔叫韓式雞翼唔通叫辣辣雞翼咩!

材料:
雞翼  1磅
韓式辣椒醬  1.5湯匙
生抽  1茶匙
麻油  少許
胡椒粉  少許
紹酒  1茶匙
蜜糖  2湯匙

廚具:
焗爐

做法:

1.  雞翼洗淨吸乾水份放進大碗中,加入所有調味料(除蜜糖)攪勻
2.  用叉子或其他尖既物體於雞翼兩邊刺上小孔,令雞翼更入味
3.  於碗面蓋上保鮮紙,放入雪櫃醃最少4小時
4.  預熱焗爐180度,於焗盤上鋪上錫紙
5.  雞翼放於焗盤上,入爐焗10分鐘 (醃雞翼既汁留起)
6.  取出雞翼反轉再入爐焗10分鐘
7.  剩起之醃雞翼汁與蜜糖撈勻
8.  取出雞翼,將焗爐溫度調至220度
9.  於雞翼兩邊塗上蜜糖辣汁,再每邊焗2-3分鐘即成

沒有留言:

張貼留言