2014年6月17日 星期二

<踏足北海道> 8日悠遊走之Day 8 (完)

2013年10月13日
終於到咗最後一日喇
由於我地搭下午16:40班機返香港
加上又要早兩個鐘到機場
又要預時間搭車過去
所以實際去行既時間一d都唔多架



朝早起身食個早餐先
冇好野食架,係食之前買落既杯麵咋
不過話時話吖,日本d杯麵真係冇得頂
平時喺香港我好少會食
因為食得多會反胃
但係日本杯麵就食多多都唔怕
所以去日本我絕對唔介意食杯麵的


食飽早餐即刻拎行李check out先
行李就梗係先放低喺酒店先啦
之後我地就行去搭地鐵
去邊度?去二条市場再搵食
(札幌市中央區南三条東1-2丁目)
喺地鐵大通站落車,行5分鐘左右就到架喇~


呢度我地之前都黎過架喇
上次黎係食魚生飯
但我地啱啱先食咗個麵,飯我真係食唔落喎
咁唯有圍住市場行下
睇下有咩冇咁飽既野食啦~


行行下我地又見到.....蟹呀
仲有好多香港人喺唔同shop問緊價
似係想帶返香港喎
唔....我地唔會拎返香港啦
最多即時買隻黎食架啫......



望住d蟹好想食呀
最終都忍唔住買咗1隻
價錢方面當然冇喺和商市場咁平啦
但3,300円1隻都已經比香港平得多了
老闆娘又幫我地剪好晒先上碟
仲排返靚靚的
食都食得開心d呀.....


食咗蟹我地都離開二条市場了
因為大部份既乾貨我都冇興趣買的
加上我地冇乜時間喇
我仲要趕住去買bao bao同去tokyo hands架~
買Bao Bao要去Parco (札幌市中央區南一条西3丁目3番地)
去到時想要既都冇了
我本黎係想買個紫色既6x6的
但店員話sold out囉
所以呢....我真係好憎代購
係佢地搶晒d袋,搞到我地想買都買唔到囉
當然最後我點都求其買個袋走~

之後仲想去Tokyo Hands (札幌市中央區南一条西6-4-1)
呀,個天已經落雨架啦
我地仲要行黎行去都搵唔到間野
長空本旅遊書想點?
個地圖錯架囉....跟地圖搵唔到架....
最後要問人加用另一個喺酒店拎既地圖
行餐死先搵到......去到仲要買唔到想買既野






跟住冇時間再行啦
要返酒店拎行李了
拎完行李搭13:55分班JR去機場 (1,340円per head)
去到機場即check in
見有時間剩就喺機場食埋lunch
我要咗個炸豬柳飯
老公要個拉麵 (2人合共2,100円)
唔好食的,叫做有少少野落肚咁啦
食飽就等上機返香港了

8日旅程好快就過咗
一切尚算順利
雖然去日本好似冇乜特別
好多人都會去
但我依然愛日本呢個地方
我愛日本文化、食物、景色.....
期待下一次既日本之旅喔~

沒有留言:

張貼留言