2014年6月9日 星期一

<東南亞料理> 原隻菠蘿炒飯 (附食譜)

呢排好懶喔~
明明每次煮飯煮新菜色既時候
都好有心機地逐個step影晒相
但我就拖咗好耐都的唔起心機
開一開部電腦寫食譜....
仲要越拖得耐就更加唔想開........
好明顯...我係唔適合寫blog既
因為個人太懶喇...嗚...

上星期又搞搞新意思呀
話說近排咪好興浸Detox Water既
我呢d紙筆痕既人當然又浸埋一份啦
其實我浸DW唔係因為d人飲咗可以排毒瘦身
係...我係想減肥
但我唔認為齋飲DW可以減到肥囉

我呢...平日好少飲水架
唔單只係水,連其他野都好少飲的
可能係lunch同dinner時飲一杯野
之後就成日都唔駛飲野架喇
為咗令自己飲返多d水
我先至會浸DW的

浸DW真係會似多咗水
我係囉....因為DW係要落水果落去浸架嘛
咁水果呢?要俾錢買架~
浸咗唔想嘥錢,咪一定會日日清咗支水囉
所以真係飲多咗好多水的~

咁究竟DW同我煮飯又有咩關係?
話說我有日用新鮮菠蘿浸咗支DW
我家主人見到即刻覺得好開心
乜原來我識開新鮮菠蘿架
(佢係一個菠蘿怪)
哦,識開新鮮菠蘿
咪可以好似出面d餐廳咁整原隻菠蘿炒飯囉~
就係咁囉...所以我咪真係整咗俾佢食囉

材料:
菠蘿  1個
白飯  2碗
雞蛋  2隻
甘荀  半條
札肉  100g
肉鬆  適量

調味料:
鹽  適量
油  1湯匙 (煎蛋中)
油  2湯匙 (炒飯用)

廚具:
Le Creuset Barbecue Pan
焗爐

做法:

1.    菠蘿切開兩邊 (勿平均切一半,否則放飯空間會減少,大細邊就好了)
2.    用刀取出菠蘿肉,剩下菠蘿殼備用
3.    取出之菠蘿肉留起三份一,切粒備用
4.    甘荀切粒,札肉切幼條,雞蛋打散備用
5.    中火落油起鑊,轉細火加入一半蛋漿
6.    20秒後熄火,用爐之餘溫將蛋煎熟後切細粒後剩起
7.    再開中火落油起鑊,加入白飯炒至乾身
8.    將剩下之蛋漿分2-3次倒入白飯中,邊下邊炒至每粒飯都沾上蛋漿及乾身
9.    將甘荀及札肉加入飯中炒勻
10.  蛋粒加入再炒一炒,下鹽調味
11.  將菠蘿粒加入炒幾下,熄火,將炒飯放入菠蘿殼中
12.  預熱焗爐180度,將整個菠蘿放入焗10分鐘
13.  焗起後於飯面灑上肉鬆即成











沒有留言:

張貼留言