2014年6月22日 星期日

<日式料理> 豆乳豆腐粉絲鍋 (附食譜)

呢排又試瞓得唔好添
個人唔夠瞓呢,連煮野食都冇乜心機
講真架,我成日都想整多d唔同類型既野架
雖然我煮野唔係叻
我又冇特別再去上d cooking class
但我唔想我家主人成日食黎食去都係嗰幾樣餸嘛

大家話我小女人又好乜都好啦
好多時煮完餐飯出黎
我家主人食落口之後
拍一拍枱,再輕輕講一句好味
就已經令我覺得好開心啦
呢個亦都係我想煮多d唔同野食既原動力黎架
有咩開心得過有人欣賞自己煮既野食先~~

不過我既煮意真係好一時時
有心機煮既時候會好認真諗
但懶起上黎又真係可以好求其
蒸吓蛋烚下菜又一餐
呢...好似呢排咁冇心機
當然又係煮d唔駛用腦既野啦

不過我前兩個星期好似食咗好多蛋
加上我隻鑊又爛鬼埋
即係蒸唔到蛋啦......
唔蒸蛋就整豆腐囉
豆腐我都好鍾意食的
而且仲係我既慳家首選頭三位之一既餸黎架

開頭我打算整味噌豆腐鍋架咋
野都買晒架喇
但臨整之前...突然間....
覺得整個豆乳鍋底都好似唔錯喎
(又豆腐又豆漿,黃豆怪咁)
就係咁就變咗豆乳豆腐鍋囉

呢個餸冬天時先食會開心d架
因為冬天凍冰冰食個熱辣辣既豆腐鍋會好正嘛
但而家大熱天時仲成鍋野咁食就....
都唔係唔得既
反正都會開冷氣食飯架啦
都冇分冬天定夏天先食了

材料:
蒸煮豆腐   1盒
韓式粉絲  80g
蘿蔔  1/3個
日本大蔥  1條
本菇  50g
椰菜  半個

湯底:
無糖豆漿  400ml
雞湯  200ml
白味噌  4湯匙
料理油  1湯匙
糖  1茶匙

廚具:
砂鍋
Le Creuset BBQ Pan (煮粉絲及蘿蔔用)

做法:


1.  椰菜切片,蘿蔔去皮切件,蔥切大粒備用
2.  煲一煲水加入粉絲煮2分鐘,盛起
3.  再煲一煲水,放入蘿蔔煮10分鐘,盛起
4.  於砂鍋上塗上白味噌,再將所有材料放入砂鍋中
5.  注入豆乳及雞湯,開細火將材料煮滾
6.  滾起後加入糖及料理酒,再多煮2分鐘即成

私房雪菜的粉絲專頁: 
https://www.facebook.com/yummyfoodsnowkitchen

沒有留言:

張貼留言