2014年6月18日 星期三

<日式料理> 清酒煮蜆 (附食譜)

我....我....我之前諗咗好耐
好唔好喺面書開個粉絲專頁
心大心細咗好耐架
開...係因為想同多d人分享煮食心得
又或者出去食到好野又可以開心share
唔開...我唔係d咩名blogger
可能開咗都冇人入去睇
冇人睇...開黎做乜?

尋日唔知發咩神經
竟然又去面書開咗個粉絲專頁
哈哈....咁我都順便喺度賣下廣告啦
希望大家支持下
去一去我個粉絲專頁送我一個like吧!!
https://www.facebook.com/yummyfoodsnowkitchen
希望大家多多支持喔~~

呢排好似少咗煮飯
黎緊會煮飯既次數都少的
係呀,呢排好鬼多節目
好多飯局呀
搞到冇得煮飯添
但唔想又試停低咁多日乜都唔寫喎
咁又係時候出返d倉底貨啦

蜆....我唔係成日整黎食
我好怕吐沙吐得唔乾淨嘛
就算整...我都係獨沽一味
整豉椒炒蜆架咋
不過近排都見有朋友仔整下清酒煮蜆喎
咁啱我二月去伊豆又拎咗支清酒返黎
清酒...我唔多飲既
用黎煮飯煮咗佢啱晒啦~~

唔煮真係唔知
原來清酒煮蜆易整過豉椒炒蜆好多
冇step咁滯
倒晒落煲...給蓋...煮...食得
快靚正喔

材料:
白蜆  1斤
蒜蓉  2茶匙
蔥  2條
鹽  2茶匙
油  1湯匙

調味料:
清酒  3湯匙
日式醬油  1茶匙
牛油  10g

廚具:
Le Creuset BIS 20cm Round French Oven

做法:

1.  開一大盤水,加入鹽,倒入蜆數小時,讓蜆有足夠時間吐沙
2.  用1湯匙油起鑊,爆香蒜蓉
3.  加入蜆及清酒,蓋上煲蓋煮至白蜆開口 (只數幾分鐘)
4.  開蓋倒入醬油及牛油,兜一兜熄火
5.  最後灑上蔥花即成

2 則留言:

  1. 睇, 我一得閒就攻入來睇你煮既美味食譜架, 不過面書整埋緊係更好啦, 你身邊朋友都可以分享到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 面書會有多d野多d相睇架,你都黎俾個like我啦~~

      刪除