2014年6月16日 星期一

<中華料理> 口水雞翼 (附食譜)

唔知有冇同大家講過
我個人本身好鍾意食辣野的
但我家主人呢...麻麻啦
不過而家已經比以前好好多了
以前佢係零辣架
家陣都叫做可以食到少少咁啦~~

當然啦~有人唔食得咁辣
我想煮辣野既時候會輕手d的
哈哈,唔得咁自私整完出黎得自己食到架嘛~
所以我會盡量唔整咁辣啦
(雖然大部份時間我覺得係零辣時依然有人話好辣...)

前陣子呢,我突然愛上咗口水雞喎
我好想自己試下挑戰架
但係呢...我唔識斬雞架嘛
所以拖咗好耐都冇整黎想
出街食又唔係好多地方有得食~
有得食呢...又唔一定整得好食先衰喎

so far食過最好味既口水雞
應該都係Yellow Door既最正
但可惜lunch time冇呢個餸
夜晚食又一定要食set
價錢一d都唔平
我又唔想成日食咁貴
咁點計都係自己整最化算啦~

唔想斬雞又好想食口水雞
咁...我只好改整口水雞翼啦~
嘻,當氹下自己,雞翼都好多冇啦
而且整雞翼應該快過成隻雞咁整
製成品味道都唔錯架,好惹味的
我覺得好味過譚仔既口水雞翼架~~

材料:
雞翼  12-16隻
鹽  2茶匙
蔥  3條 (煮雞翼用)
蔥  2條 (裝飾用)
薑  3-4片
白芝麻  1湯匙
花椒粒  1茶匙
八角  2-3粒
紹酒  1湯匙
冰水  適量

醬汁:
油  2湯匙
麻油  3湯匙
辣椒油  1湯匙
紹酒  2湯匙
生抽  3湯匙
花椒粉  半茶匙
花椒粒  2湯匙
鹽  少許
糖  2茶匙
蒜蓉  2茶匙
乾蔥蓉  2茶匙
指天椒  2-3隻

廚具:
公仔麵煲 (炒芝麻用)
Le Creuset BIS 20cm Round French Oven (煮醬汁用)
Le Creuset 22cm Round French Oven (煮雞翼用)

做法:


1.    雞翼解凍,洗乾淨後用鹽醃15分鐘,蔥3條切段,2條切粒,指天椒切粒備用
2.    白鑊開中火,加入白芝麻,炒至聞到香味熄火盛起
3.    中火煲一煲水,水滾後放入花椒粒,八角,薑,蔥段及酒煲8-10分鐘
4.    放入雞翼,水滾起後轉細火加蓋煮7分鐘,熄火焗10分鐘
5.    將煮好之雞翼放入冰水中浸10分鐘後盛起 (加入冰粒效果更佳),吸乾水份再放於碟上
6.    將所有醬汁材料攪勻備用 (除油,花椒粒, 蒜蓉, 乾蔥蓉及指天椒)
7.    中火用油起鑊,轉細火爆香花椒粒
8.    聞到花椒味時,先盛起花椒粒,加入蒜蓉及乾蔥蓉爆香
9.    放入指天椒炒一炒,轉中火再加入醬汁煮滾
10.  滾起後倒入芝麻熄火
11.  將醬汁淋於雞翼上,再灑上蔥花即成

沒有留言:

張貼留言