2014年3月17日 星期一

<踏足北海道> 8日悠遊走之Day 6 - Part I

2013年10月11日
唉....好天咗一日之後又陰陰天
晨咁早起身見到唔好天都真係幾唔開心
點解呢?我地山長水遠揸幾個鐘頭車黎トマム
目的只有一個--就係睇雲海
我地天未光四點幾起身
等到五點幾搭shuttle去纜車站
就係希望去雲海テラス見到呢個咁靚既景色...
(更多資料: http://www.snowtomamu.jp/summer/unkai/detail.php)


但係...我地迫餐死排餐矇...
再每人俾咗1,900円纜車錢
最後....乜都睇唔到囉
天氣絕對有影響啦,呢日天陰陰
d雲好多好厚,到天光之後d雲一直都唔散
即使上咗山,依然能見到極低
你地睇吓相就知啦...乜都睇唔到吖


見到咁...我地依然唔憤氣的
一直希望晏少少可能會好d
於是唯有等,就算覺得凍都唔走
最多買杯熱朱古力坐低等
期望有奇蹟出現
當然我地係等唔到的
仲見到有職員拎住個"雲中"紙牌叫遊客影相囉.....


其實到咗雲海Terrace係有個郵筒
睇唔到雲海大家都可以寄張明信片返屋企啦
排隊上纜車前,職員會俾一張明信片你
咁大家寫完就可以掉落郵筒喇
唔駛搵郵票買架,唔駛郵票的
寫完直接放入雲海テラス啦~

順便一提
又要再讚日本人既細心
上咗山之後氣溫的確低了不少
眼見好多遊客都著唔夠衫的
所以上到山之後
係有大褸借架,仲係免費添架
真係著唔夠衫都唔駛擔心呀~~




睇唔到雲海,落返地面之後
我地冇等酒店shuttle喇
望落都唔遠,慢慢行返酒店啦
估唔到沿途既景色還算不錯
仲意外地見到紅葉添....
雖然都開始落葉了
但見到滿地紅葉都一樣好開心吖


同紅葉影完相
我地就要趕住返去食早餐了
同晚餐一樣,酒店只會俾餐券你 (每張面值1,575円)
想去邊間餐廳食就自己決定啦~
之前睇咗一輪
我地揀咗森のレストラン
想感受一吓望住森林食野既感覺嘛~~


講真望住咁多樹黎食早餐又真係幾relax既~~
但如果有太陽伯伯仲relax囉
至於食物方面喇喎...雖然係buffet
我覺得冇咩揀冇乜野啱食囉
因為好多都係傳統日本人早餐會食既野
好似飯呀,漬物呀,燒魚呀.....
全部我都唔多食既
不過又未至於完全冇野食,都食得飽既~~


食飽早餐,都要返房執行李準備離開了
喺呢個時候天氣亦開始轉差
過多一陣仲開始落雨添
喺房望出去,見到出面灰朦朦
都即刻個心一沉
我地plan咗一陣去定山溪既豐平峽架喎
落雨....仲去唔去好呀?!?
去唔去都好啦,都夠鐘check out了
所有野上咗車之後再作打算啦~ (續)

沒有留言:

張貼留言