2014年3月15日 星期六

<中華料理> 忌廉蟹肉炒蛋 (附食譜)

我其實好少整炒蛋的
唔係因為我唔鍾意食
而係...我好次整極都唔好食
整極個蛋都係炒得唔靚咁囉~
加水試過,加雞湯又試過
但唔知點解我硬係唔滿意既
試過好多次都唔靚仔
久而久之我都少咗整炒蛋了

整乜突然間又有勇氣整返呢?
一切要從新年前開始講
之前都有提過我鍾意oversea shopping架啦
貪人地個double mileage吖嘛
所以除咗oisix之外
我仲成日都會幫襯樂天市場既

咁有去樂天買開野
自然就成日收到佢地d promotion emails啦
d咩免國際運費呀,轉運半價呀
仲有本週特價精選,特價酒店
真係日日都收到呢d emails架喎

咁啱新年前樂天出咗個新年食品免香港運費
好似幾吸引咁喎
click入去望吓,又真係有野想買喎
免運費既話都慳唔少吖
就係因為free shipping我就訂咗Oh!Gle既蟹肉罐頭囉
5罐蟹肉罐頭5,200円
都ok啦,平時去超市買越南急凍蟹肉一盒都好似要$8x啦
呢個罐頭好食過越南果d喎

嘿,就係因為買咗蟹肉
所以我咪想整炒蛋囉
如果識整既話應該會好好味的
好啦,又再挑戰自我整炒蛋啦
今次又試新野,試吓加d淡忌廉落去整啦
唔.....我唔敢講話好好食
但都算唔錯啦,加咗忌廉個蛋係滑d既

材料:
雞蛋  3隻
雞湯  30ml
淡忌廉  20ml
洋蔥  1/4個
罐頭蟹肉  70g
蔥花  適量

調味料:
鹽  少許
胡椒粉  少許

廚具:
Le Creuset Barbecue Pan

做法:

1.  洋蔥去衣切條備用
2.  雞蛋打散,加入雞湯及淡忌廉攪勻
3.  將調味料加入蛋液中拌勻
4.  中火用1-2湯匙油起鑊,爆香洋蔥絲
5.  加入蟹肉炒幾下
6.  倒入蛋液,用筷子快攪數下
7.  熜火,用餘溫將蛋煮熟
8.  上碟後灑上蔥花即成

沒有留言:

張貼留言