2014年3月10日 星期一

<日式料理> 味噌豆腐鍋 (附食譜)

近排面書好似好多是非呢.....
我講緊既係其他blogger俾人話喔
話咩佢地既食譜一d都唔掂呀
跟足食譜煮出黎都唔好食
唔係真有料,只要有班人追捧就可以出書咁囉~~

唉...好彩我個blog唔係受人歡迎啫
如果唔係我分分鐘都一樣俾人爆
老實講,我絕對唔係d煮野食好叻既人
好多野現階段我都仲係學習中
我亦都冇出去跟過d咩名師學煮野食囉

只不過我真心鍾意整野食
有時有d野煮完出黎覺得味道都可以既
咪寫個食譜出黎同大家分享吓
口味既野個個人都唔同
我覺得好味唔等於大家都覺得好味架
我......真係純分享架咋
都冇話要有fans呀要出書既心態的
要是大家唔鍾意既話就唔好黎睇算了~~

唔好講d唔開心既野喇
都係覺返煮餸啦~
作為豆腐怪既我早兩日又試咗新野
整乜呢?就係味噌豆腐鍋喇~
第一次整估唔到又幾好味喎
如果平時係鍾意飲麵豉湯既人
都一定會鍾意呢個餸囉~

我自己覺得天氣凍時食就最正啦
原煲上好耐熱
加埋索晒湯汁既粉絲
用黎送飯真係好好味呀~~~
而且做法好簡單添
又一快靚正菜式喔!!

材料:
蒸煮豆腐  1盒
韓式粉絲  80g
肉碎  100g
蔥花  適量

調味料:
鹽  半茶匙
料理酒  1茶匙
糖  少許
麻油  少許
胡椒粉  少許

汁料:
味噌  3湯匙
水  300ml
料理酒  50ml
糖  1茶匙
日式醬油  1茶匙
鰹魚粉  4g

廚具:
BIS 20cm Round French Oven (Black Interior)
Le Creuset 22cm Round French Oven (煮粉絲用)

做法:

1.  豆腐切件,肉碎加入所有調味料醃20分鐘
2.  煲一煲水,放入粉絲煮2-3分鐘後盛起備用
3.  用1湯匙油中火起鑊,加入肉碎炒熟盛起
4.  將汁料(除味噌)放入煲中,開中火煲滾汁料
5.  加入味噌煮滾後放入豆腐
6.  滾起後轉細火加入肉碎及炒粉絲煮3分鐘
7.  最後灑上蔥花即成

沒有留言:

張貼留言