2014年3月18日 星期二

<滋潤湯水> 青紅蘿蔔豬骨湯 (附食譜)

人年紀大咗d口味真係會變既
以前有好多唔食既野
大大吓唔知點解會由唔食變咗食
再極端d可能係由唔食變到好鍾意......
咁...當自己口味轉變時
係咪即係話我越黎越老呢?!?

做乜突然間咁講呢?
係咁既...我細個時好唔鍾意飲湯架
雖然屋企定時定候都會煲湯
而且煲既湯都尚算多元化
但係...我就係無辦法愛上飲湯
最多都係勉強飲一碗架咋~

所以呢,結咗婚之後我真係好少煲湯
有時真係可以幾個月先煲一次
反正我家主人都一樣唔多飲湯架啦
我煲唔煲湯佢都覺得無所謂的
起碼我肯定佢對我唔煲湯係唔會有怨言囉

不過我呢幾個月突然間鍾意咗飲湯喎
唔通真係同Le Creuset有關?!?
買咗靚靚湯煲要用盡佢?
因為個煲大所以煲多咗要飲晒佢?
定係用LC煲煲湯好味d所以飲多咗?!?
我都唔知呀...
總之突然覺得飲湯飲多咗個人好似健康咗
冬天時手腳冰冷既情況冇咁嚴重囉
就係咁我無啦啦變咗湯怪~~

明明星期六返嫲嫲度食飯都飲咗湯
估唔到我星期日又心思思想煲湯
仲真係走咗去街市買料煲添
仲唔係湯怪?!?
不過咁,我只係煲簡單野咋
青紅蘿蔔豬骨湯,簡單又好味
最重要既係老公都鍾意飲嘛
又再煲落大大煲湯分兩日飲囉~~
(我一晚飲咗3碗呀,勁!)

材料:
紅蘿蔔  2個
青蘿蔔  1個
豬骨/瘦肉  適量 (我買咗40蚊煲湯豬骨)
蜜棗  2-3粒
水  2L

調味料:
鹽  適量

廚具:
Le Creuset 29cm Oval French Oven

做法:

1.  青紅蘿蔔去皮洗淨切件備用
2.  豬骨先汆水,再用清水沖一沖
3.  將所有材料放入煲中,注入清水開中火加蓋煲滾
4.  之後轉細火,加蓋煲1.5小時
5.  熄火焗2-3小時
6.  再開中火煲滾後轉細火煲30分鐘
7.  加入鹽調味拌勻即成

沒有留言:

張貼留言