2014年3月6日 星期四

<滋潤湯水> 雜菜豬骨湯 (附食譜)

大家有冇發覺我好少煲湯呢?
有既都係煮西式湯多囉
至於老人家口中好有益既中式老火湯
我真係好少會煲囉~~
 
我唔係唔飲老火湯
不過我又唔特別鍾意飲囉
同埋呢...我家主人好似對老火湯冇乜興趣
咁煲起咗佢又唔會完全唔飲既
飲都係一碗起兩碗止
但通常一煲開就梗係煲大煲d啦
煲埋煲埋飲我幾日又好慘......
 
反正我個個星期返嫲嫲度食飯都多數有湯飲既
咁變咗我自己都懶得煲湯囉
同埋呢...我成日都覺得煲湯都有學問
有d落藥材既湯水呢,我真係唔識
唔知邊d落得邊d唔落得
又怕煲完出黎黑忟忟
唔係同你地講笑
我係怪人一個,黑忟忟既湯我係唔飲架
所以我只會煲d簡單既湯囉
 
係少煲架喇,不過我又唔會完全唔煲既
有心情又有時間時咪煲囉
前幾日突然好想飲湯
都簡簡單單煲咗個雜菜湯黎飲~

雜菜湯??唔係西湯黎架咩??
本黎就係既...但我用咗中式老火湯方法黎煲囉
我好9唔搭8咁用雜菜但加豬骨
一煲煲佢幾粒鍾
煲到d菜林晒,連湯連菜都食晒
個湯煲完出黎清清地都唔錯架...

材料:
豬骨  800g
甘荀  5條
椰菜  1個
薯仔  2個
洋蔥  1個

調味料:
鹽  適量

廚具:
Le Creuset 29cm Oval French Oven

做法:

1.  豬骨先汆水 (約8-10分鐘)後沖水備用
2.  椰菜洗淨切大片,甘荀薯仔去皮切件
3.  洋蔥去衣切片
4.  將所有材料(除洋蔥)放入煲中,加8-10碗水,中火加蓋煲滾
5.  滾起後轉極細火煲2小時,熄火焗2-3小時(其間勿開蓋)
6.  臨飲前將湯滾起,加入洋蔥多煲半小時
7.  最後加入適量鹽作調味即成

沒有留言:

張貼留言