2014年3月12日 星期三

<中華料理> 沙拉骨 (附食譜)

呢幾日d天氣真係......
日日都落毛毛雨又天陰陰咁
冬天已經過去了嗎?
春天濕濕既天氣真係好討厭喔
洗完d衫就算晾出露台
都一樣好耐都唔乾~

濕氣重連個人都好似冇乜心機
個人成日都好攰咁
plan好晒想做既野好多都冇實行到
諗好咗想整既甜點又冇整到
本黎想整馬拉糕同紅棗糕
又想煲桑寄生紅棗茶
最後通通石沉大海啦~

唯一仲會做既係煮飯囉~
鬼咩,我唔食我家主人都要食啦
(雖然上星期已經有好幾日冇煮喇)
真係餐餐都出街食唔係辦法
咁係咁易都煮少少野食啦~
不過都係盡量簡單囉

今晚新鮮熱辣整咗沙拉骨
好難得即晚食完即share食譜架~
哈,係咁既......
好姊妹話要食譜喎(都唔知係咪堅要既)
咁好啦,襯有心情即刻黎寫食譜啦
如果唔係一拖又唔知拖幾多日架喇~

呢個沙拉骨唔係第一次整架
之前都有整過
對上一次整完老公話個醬好好味
但我落得唔夠多醬喎
佢話應該整完d骨要有醬之餘
個碟底都仲要有醬可以點黎食

好啦好啦,咁我今次黎個多醬版啦
如果唔好醬既朋友就唔好跟到足喇
今晚呢個版本呢
多醬到食晒d骨個碟底都仲有醬剩低架
不過老公似乎好鍾意多醬版
所以我第時再整都唔會整正常版囉

材料:
金沙骨  8件

調味料:
生抽  2茶匙
老抽  1茶匙
紹酒  1茶匙
鹽  1/4茶匙
糖  1/4茶匙
栗粉  1茶匙
胡椒粉  少許
麻油  少許

醬汁:
蛋黃醬  8湯匙
煉奶  3湯匙

廚具:
電炸鍋
Le Creuset Barbecue Pan

做法:

1.  金沙骨清洗乾淨,用廚房紙吸乾水份
2.  金沙骨放入大碗中,放入所有調味料醃30分鐘
3.  預熱電炸鍋140度(當然要有油啦)
4.  放入金沙骨炸6-8分鐘至熟透(視乎肉既厚度加減炸既時間)
5.  炸好之金沙骨先放在廚房紙上吸去多餘之油份
6.  中火白鑊加入炸好之金沙骨,再倒入醬汁
7.  快手將醬汁與金沙骨撈勻即成

沒有留言:

張貼留言