2014年3月16日 星期日

<日式料理> 日式咖哩牛肋條 (附食譜)

真係不得不讚吓自己
平時星期六日上晝我好少煮飯架
多數都係出街食又或者嗌外賣
但係呢...我竟然連續兩個星期六都有煮lunch囉
真係連我自己都有d唔相信呀
咁乖係咪真係抵讚吖~~
 
今個星期六整咗個日式咖哩牛肋條
呢個餸又係可以送大大碗飯黎食喎
日式咖哩既好處係一d都唔辣
就算我今次買咗辛口(即係辣)既咖哩磚
個餸整完出黎仍然一d都冇辣味
啱晒唔多食辣既老公呀!
 
平時炆牛肋條通常都炆好耐
兩個多鐘頭真係唔少得
但係如果炆兩個幾鐘既話
我咪要一早起身準備?!?
唔好啦......我唔想10點鐘就喺廚房準備lunch喎
 
所以今次偷懶
快快脆加少少可樂落去炆
咁就可以慳返d時間啦
反正日式咖哩本身都甜甜地架啦
加少少可樂可以令牛肋條快d林嘛
咁我咪可以遲d先開始煮飯囉~
 
咁當然啦,如果你想炆到d牛入口溶化既
好似我今次咁整係唔得架
要好林好林呢,都係炆返長d時間啦
我呢次係懶人版
整完出黎牛牛係林,但唔係勁林架
不過就快整好囉
 
材料:
牛肋條  300g
甘荀  2條
洋蔥  2/3個
日本本菇  半包
日本大蔥  1條
蒜蓉  1茶匙
香葉  3-4片
 
汁料:
水  700ml
可樂  100ml
咖哩磚  1盒
 
廚具:
BIS 20cm Round French Oven (Black Interior, 炒本菇用)
Le Creuset 22cm Round French Oven

做法:

1.    牛肋條用廚房紙吸乾血水備用
2.    甘荀去皮切件,洋蔥去衣切條,本菇洗淨備用
3.    日本大蔥2/3條切條,1/3條切細粒
4.    1湯匙油中火起鑊,加入牛肋條輕輕煎一煎後盛起(1-2分鐘)
5.    將洋蔥及甘荀放入煲中爆香,將牛肋條回鑊炒勻
6.    加入清水,水滾後轉細火,放入香葉加蓋炆40分鐘
7.    再用2茶匙油中火起鑊,爆香蒜蓉及大蔥 (蔥粒先留起)
8.    加入本菇炒熟,盛起
9.    轉中火將炒好之本菇加入牛肋條鍋中,滾起後加入可樂,轉細火加蓋煮5分鐘
10.  加入咖哩磚邊攪拌至咖哩磚完全溶化後,加蓋煮10分鐘
11.  熄火焗15分鐘,上碟後灑上蔥化即成
 

沒有留言:

張貼留言