2013年8月14日 星期三

<洋式料理> 水牛芝士番茄沙律 (附食譜)

天氣熱時整沙律食真係好好
好係我自己輕鬆咋
至於老公鍾唔鍾意食又係另一回事囉
同埋其實沙律.....
係一d冇難度既野黎架嘛
所以其實都唔駛我講點整啦

我認真架
今次我唔會有詳細既steps相喇
因為都冇steps啦
全部都係切切切
之後放落隻碟度
加少少sauce就食得喇

唯一要講一講既
係我d材料
我用晒d mini size既野黎整個沙律呀
番茄...我用咗日本番茄仔
應該會比平時d番茄細1/3左右啦
至於水牛芝士....
我又係買咗mini版
平時一包睇唔到樣果d好鬼大粒架
我今次買呢隻好細細粒既
你地可以睇吓張相
專登影俾你地睇既
用黎整沙律切咗頭同尾既話
一粒只可以切到兩片架咋

所以你地整既時候要留意返份量啦
如果買正常size既野
就唔好跟足我個recipe喇
自己減份量喔

材料:
日本番茄仔 4個
軟水牛芝士 6粒
羅勒葉 數片
橄欖油 1湯匙
黑醋 1湯匙
番茜 適量
黑椒 少許

做法:


1. 番茄洗淨切皮,軟水牛芝士切片
2. 羅勒洗淨剁碎
3. 橄欖油及黑醋攪勻
4. 將番茄及軟水牛芝士以梅花間竹方法於碟上排好
5. 灑上羅勒碎,黑椒及加上番茜裝飾即成
6. 食時伴以橄欖油及黑醋食便可

沒有留言:

張貼留言