2013年8月23日 星期五

<日式料理> 金菇牛肉卷 (附食譜)

牛魔王又出動
今次整個金菇牛肉卷
無特別諗住整
只不過係上星期打風
睇吓屋企雪櫃有d乜就整咗黎食啫
廢事好似d人好似走難咁
去街市同supermarket搶野.....

係架,我屋企個雪櫃長期都full架啦
所以都唔駛驚冇野食既
驚我懶得煮好過啦
有時自己一個人食
明明成雪櫃都係野
我都會話屋企冇野食囉
(因為我唔想開爐吖嘛)

咁個雪櫃咁full
肥牛通常會長駐冰格
因為肥牛可以整到好多唔同既野嘛
好似肥牛煲,牛肉飯.....
用黎炒意粉炒泡菜又得
再唔係可以黎個日式牛肉鍋亦得
咁鬼好用點可以唔長期擺d喺屋企吖.......

講返今次個金菇牛肉卷吖
其實我好認真咁諗咗好耐
究竟佢係中菜定日本菜呢?
有冇人可以話到俾我知架?

我第一次食呢樣野係喺杏花樓食既
咁應該算係中菜啦,係咪?
但我而家睇返我自己個做法
個汁用緊日本野整架喎
同埋去日式居酒屋
都有呢個餸嗌架喎
咁.....咁即係日本野?!?

er....我唔知啦.....
我自己覺得金菇都算係日式野
再加埋個日式汁
所以我決定當佢係日本菜啦

材料:
肥牛 1x 塊
金菇 1包
日式醬油 2湯匙
料理酒 3湯匙
味醂 1.5湯匙
糖 1.5湯匙
栗粉 適量

做法:


1. 金菇切去尾段洗淨,吸乾水份備用
2. 肥牛解凍後吸乾血水
3. 拿一片肥牛平放於砧版上,於牛肉上放上適量金菇
4. 用牛肉將金菇慢慢卷上,並於牛肉末端沾上栗粉耐口
5. 將所有調味料攪勻備用
6. 用1湯匙油起鑊,放入牛肉卷慢火煎熟 (先煎耐口位那邊)
7. 盛起牛肉卷,倒入調味料煮滾
8. 將煮好既汁淋於牛肉卷上即成


沒有留言:

張貼留言