2013年8月6日 星期二

<中華料理> 脆炸蝦多士 (附食譜)



 

蝦多士呀,今次出post出得好快
呢個係新鮮滾熱辣
啱啱尋晚整黎食架
今朝即刻post食譜出黎
理由又係只得一個
有人問我拎食譜

無啦啦做乜咁心血來潮整蝦多士?
係囉,呢d咁多工序既野
我平時機乎唔會整架
何解今次會玩自己搞餐矇
為既係幾塊蝦多士?!?

話說我有日睇May姐有請(可能我記錯)
見May姐教整蝦多士
我平時唔鍾意食魚啫
但蝦我都ok架嘛
又睇到May姐整完出黎好似好好味咁
(我知我同佢唔同level,實冇整得咁好)
咁咪又想試吓自己整囉

其實我真係唔肯定係咪睇May姐有請見到既
因為我有上返去tvb.com搵
想睇返多一次究竟係點整
但我飛跳咗好幾集都搵唔到
印象中我唔係好耐之前睇過架咋
不過我又真係搵唔返

冇得睇返即係唔知點整啦
唔緊要....我仲記得少少既
之後再加少少平時自己煮野既技巧
應該都整到出黎呱
嘻....所以我冇理,照去街市買蝦整

材料 (8件):
海蝦 半斤
半肥瘦豬肉 50g
無邊方包 2片
雞蛋 2隻
鹽 半茶匙
雞粉 1茶匙
糖 半茶匙
發粉 1/4茶匙
梳打粉 1/4茶匙
麻油 少許
胡椒粉 少許
蛋白 半隻

做法:


1. 海蝦先放雪櫃雪3-4小時
2. 海蝦去殼,於蝦背用刀界一刀,取出蝦腸
3. 洗淨蝦肉並吸乾水份 (一定要吸乾)
4. 用刀先將蝦身拍扁,再切成細粒,最後剁成蝦碎
5. 將剁好既蝦肉放入大碗內,再用手拎起蝦肉撻落碗中,重覆多次至蝦肉起膠
6. 於蝦膠中加入蛋白,少許鹽及粟粉拌勻,再放入雪櫃雪15分鐘
7. 豬肉洗淨抹乾,剁成肉碎
8. 豬肉同蝦膠攪勻(攪拌時要同一方向攪)
9. 再加入所有調味料(除麻油)混勻
10. 攪勻後才加入麻油再攪勻
11. 方包每片分切成4小塊,再釀入蝦膠
12. 雞蛋打散備用
13. 燒一煲油(唔駛太滾,放入筷子見有少量汽泡便成)
14. 方包沾上蛋漿,放入煲中炸約1分鐘(先炸蝦肉那邊)
15. 反轉方包再炸1分鐘
16. 取出放於廚房紙上吸去多餘油份即成


沒有留言:

張貼留言