2013年8月16日 星期五

<中華料理> 瑤柱蛋白蒸豆腐 (附食譜)

成日都好似食好多野咁
個人日日都好飽
真係想唔肥死都唔得啦
都係時候食返清淡少少喇
嘻....我既清淡唔會維持到好耐架
因為我實在太鍾意食野囉
睇黎都係時候開始跳返鄭多燕喇.....

清淡.....有幾清淡
豆腐夠清淡啦
講開豆腐.....黃豆整既.....
都屬於係寒涼野啦
女士食得太多唔好喎.....

但係呢.....我好鍾意食....
所以涼我都一樣會食好多囉
難怪N年前睇中醫時
佢話我係激寒底啦
當時佢仲俾我張紙list out晒有d咩係屬於寒既
叫我唔好食喎

我好記得我嗰時拎住張紙
不停同老公講
車,咪即係乜都唔好食?!?
哈,原來我平時鍾意食既野
好多都係寒涼野喎
完全解釋晒我既激寒底係點黎架啦
不過到目前為止
我都冇戒過口囉.......

你地睇我又整豆腐就知啦
其實我唔知有冇呢個瑤柱蛋白蒸豆腐既餸架
我見人地出面有蛋白花彫蒸蟹
咁我想食蒸蛋白,又唔想整蟹
所以咪蛋白蒸豆腐囉
但得蛋白同豆腐成碟白雪雪唔靚
我咪又加d瑤柱落去囉~~

材料:
蒸煮豆腐 1盒(約150g)
瑤柱 3-4粒
蛋白 4隻
清雞湯 120ml
鹽 半茶匙
蔥花 少許

做法:

1. 瑤柱洗淨浸軟,隔水蒸30分鐘,撕成絲備用
2. 蛋白打散,加入清雞湯及鹽打勻
3. 豆腐切成4片,平放於碟上
4. 於豆腐面上倒入蛋白湯,並灑上瑤柱絲(先留起少許瑤柱絲)
5. 於碟面鋪上錫紙,中火隔水蒸8-10分鐘,熜火焗5分鐘
6. 最後於蛋白中間放上之前留起既瑤柱絲,再灑上蔥花即成

沒有留言:

張貼留言