2013年8月29日 星期四

<中華料理> 蒜香牛柳粒 (附食譜)

我發覺寫blog呢下野都真係好要求一鼓作氣既
通常有心機既時候呢
可以連續幾日都有新post出
但一冇心機懶起上黎喇喎
又真係可以幾日都唔開機
即係幾日冇post出~~

我成日都叫自己努力d架
不過有時真係會力不從心架喎
製成品既相我有好多
多到有時我自己都未必記得整既時候用過d咩調味料
有d仲要清相時先發現原來未出post
但我唔想開機時就真係唔會開......
都話yahoo要出blog既apps架啦
咁我既出post率一定會高好多

其實今日都仲係冇乜心寫野架
但見之前兩日都冇寫喇
都係咁易抽少少時間出黎寫少少野啦
所以唔整複雜野喇
簡簡單單架啦
咁我可以快快手打起吖嘛
(果然好冇心機寫野)

簡單既....就炒牛柳啦
我覺得呢個堅快手本好喇
最緊要買到d靚牛柳囉
但我今次冇專登揀d咩靚牛柳呀
求其喺凍肉舗買咗pack牛柳粒黎整咋

材料:
牛柳粒 1pack
洋蔥 1/3個
蒜蓉 1.5湯匙
炸蒜 少許
生抽 1湯匙
紹酒 1茶匙
黑椒 少許
麻油 少許
糖 半茶匙
粟粉 半茶匙
胡椒鹽 少許

做法:


1. 牛柳粒解凍吸乾血水,用1湯匙蒜蓉,生抽,酒,黑椒,麻油,糖及粟粉醃30分鐘
2. 洋蔥去衣切條備用
3. 1湯匙油起鑊,爆香半湯匙蒜蓉
4. 加入洋蔥炒1分鐘
5. 加入牛柳粒炒至8成熟(由於牛柳粒厚身較難熟,所以炒其間可灑少許水,以免炒燶牛柳,少少好喇,唔好勁加水)
6. 灑上少許胡椒鹽及炸蒜,再快炒數下
7. 上碟多灑一點炸蒜即成

小貼士:
1. 炸蒜千期唔好太早落,如果唔係燶晒痴晒底d牛都未熟


沒有留言:

張貼留言