2013年8月8日 星期四

<日式料理> 芒果蟹籽沙律 (附食譜)

唉....呢排d天氣....
一係日日都落雨
一係就曬死雞
不過好天又好落雨又好
總括黎講都係熱

咁鬼熱,如果可以既話唔好開爐整野啦
(哈,又想俾藉口自己偷懶)
我既意思唔係出街食
亦都唔係嗌外賣呀
只不過係提議整d唔駛開爐都整到既野咋~~

最簡單既就梗係整沙律啦
但我知鬼佬沙律唔多啱老公食囉
即係番茄呀,火箭菜呀,橄欖呀
如果我整呢d出黎
就等同叫老公唔好食野一樣

咁我當然唔會咁玩佢啦
(除非佢激嬲我啦,咁就好難講)
左諗右諗....如果一定要整沙律既話
最安全既應該係整蟹籽沙律
又或者係凱撒沙律

咁其實是旦整邊樣都ok
但印象中老公好似愛食蟹籽沙律多d喎
一於就蟹籽沙律啦
不過我鍾意加埋芒果落去
(純粹係因為可以整得靚d,哈哈)
呢個零難度必成功既沙律
人人都可以做到喔

材料:
青瓜 1條
芒果 1/3個
即食蟹柳 5-6條
蟹籽 適量
蛋黃醬 適量

做法:


1. 青瓜洗淨刨成絲,放入沙律碗中
2. 蟹柳一開二,放於青瓜絲上
3. 芒果去皮切薄片,於青瓜絲中間位置砌成一朵花形
4. 隨意唧上適量蛋白醬
5. 最後曬上蟹籽即成

小貼士:
1. 如果想凍食,可先將青瓜絲雪凍後才加上其他配料



沒有留言:

張貼留言