2013年9月10日 星期二

<另類製作> 一杯奶茶的誕生 (附食譜)




懶咗好多日都冇寫過野
一如以往....其實我有好多野想講
但總有好多意外
搞到我既計劃亂七八糟
 
先係病到嘔泡
唔係講笑,咁大個女未試過咁痾嘔法
半夜不停痾嘔成晚冇停過
幾乎想攬住個紙塔黎瞓
個腦不停諗係咪要call白車
我成晚冇得瞓時寶貝仔又一樣冇得瞓
成晚陪住我喺廁所出出入入
 
好啦,到好似好返既時候
又有新既惡耗
用開既yahoo blog執笠....
冇野呀嘛....雖然而家大部份人都去晒面書
但....寫blog同面書係兩樣唔同既野黎架
我冇諗過yahoo blog會摺埋喎
 
即係咁又冇心機寫喇
寫乜鬼吖,都摺咯
俾心機搵新blog搬家好過啦
俾我搵到喇,又要將yahoo blog d野搬返過黎
係....人地話有搬家服務
但點知要等到幾時呢?
自己搬快手好多
反正都係想要返d recipe啫.....
 
一波三折,用唔慣要慢慢睇
搞一大餐先叫大慨識用
搬舊野過黎搬餐死
終於都settle down喇
可以開始寫新blog
 
話說之前喺yahoo blog果邊講過沖奶茶
我一路都諗好唔好同大家分享一吓
但其實又冇咩特別
所以一直都冇出post講做法
不過隨住我自己喺屋企沖奶茶既次數越黎越密
我就好想講吓杯奶茶點沖
嘻....講啦講啦,因為我想講
 
材料:
茶包  4-5個 (我用2個lipton紅茶包,1個馬莎extra strong tea bag加一個錫蘭茶包)
滾水  1茶杯
淡奶  適量
糖  適量
 
做法:
1.  先將茶包放入茶壺(先浸暖茶壺)
2.  將滾水注入茶壺中(水一定要夠滾),再焗5分鐘
3.  於茶杯中加入淡奶
4.  從高處將焗好既茶撞入已有花奶之茶杯中
5.  最後加入適量砂糖即成
 
小貼士:
1.  市面上有獨立包裝之淡奶,每包分量較少唔怕用唔晒
2.  每個人喜歡茶既味道跟濃度都唔同,大家可隨自己口味加入唔同茶包或調整焗茶既時間
 
 

沒有留言:

張貼留言