2013年9月12日 星期四

<踏足北海道> 8日悠遊走之計劃篇

















好似好耐都冇寫過遊記喇
對上一篇遊記係喺yahoo blog寫既
仲要係4年前既honeymoon trip
之後仲好似爛埋尾添
即係話我結咗婚之後完完全全放棄咗寫遊記
 
其實呢幾年我去咗好多地方
不過由於冇一去完即刻寫返晒出黎
我相信而家要我寫返出黎應該係冇可能架喇
咁唯有寄望將來啦
希望我真係有心機將我既所見所聞
一一喺度同大家分享
 
黎緊10月會同老公去北海道
算係我地既結婚紀念trip啦
但其實踩唔正正日架
因為我係用mileage換機票
結婚紀念日既前後兩三日都full
咁唯有遲多幾日先出發啦~~
 
標題話就話悠遊走
但一d都唔輕鬆喔
係我地衰貪心
想去既地方太多而車程又遠
加上又唔想走回頭路
所以得8日時間既我地
今次應該會係趕頭趕命之旅囉.......
 
大致上既行程已有
當然詳細每日去邊我仲未決定好
但酒店已經book好晒
明明話唔好住咁貴
結果冇幾多晚係住平酒店
 
一黎我要住溫泉酒店既話平極有限
二黎返札幌住果兩晚....
啱啱撞正日本long weekend (次次都係咁)
我太遲先book搵唔到又平又就腳既酒店
仲要自己book唔到
最後要搵香港agent幫手先搞掂
算...我括出去
到時好好enjoy我同老公既週年trip
 
初步每日酒店如下 (應該都唔會再改喇):
10月6日    藤田観光ワシントンホテル旭川  (5,250円)
10月7日    層雲峡温泉 朝陽リゾートホテル (21,300円, 朝夕食付)
10月8日    阿寒湖温泉 あかん鶴雅別荘鄙の座 (71,700円, 朝夕食付, 私人露天風呂房)
10月9日    コンフォートホテル釧路 (6,000円, 朝食付)
10月10日  星野リゾート トマム (20,600円, 朝夕食付)
10月11日  京王プラザホテル札幌 (HK$1,300)
10月12日  京王プラザホテル札幌 (HK$1,300)

除咗札幌果2晚之外
其他我全部都係經樂天Book既
大部份酒店都接受去到先俾錢
有興趣可以去下面條link睇睇
http://travel.rakuten.co.jp/

搞好酒店之後又煩wifi
而家用慣咗智能電話
一冇得上網好似俾蟻咬咁
所以都係覺得租個pocket wifi好似方便d
之前試過櫻花卡
但由於service provider喺大陞
facebook, yahoo hk等網頁通通上唔到
所以今次咪搞我

問過吓身邊既朋友
又問埋麵包班既同學
睇咗好幾間唔同service provider
最後我決定揀間最平既試一次先
我未用咗唔知好唔好
有朋友既朋友話ok
咁我又即管試吓
去完返黎再話俾你地知得唔得

我喺呢間JP Rental度租既
https://www.facebook.com/jprental
8日$430無限上另加$700按金
出發前一日去拎個pocket
回港後第日還
唔想自己走黎走去可以俾多$50
咁就可以用宅急便送還pocket wifi喇~~

至於租車.....
唔係我負責啦
詳情我都唔太知
我淨係知老公直接同toyota租囉.....
如果有人想知多d我先再問啦~~


2 則留言:

  1. 你始終鍾情日本啊.... 我想比D意見呀, 文章既字體有點細睇得唔咁清楚, 可能我老花啦....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實會品會係d字既顏色問題?我yahoo都一樣係呢個size既字架!

      刪除