2013年9月17日 星期二

<中華料理> 回鍋肉 (附食譜)


其實我都幾鍾意食上海野架
但大部份既上海菜我都唔識整囉
即係咁...我個人好專一既
平時出去食上海野既話
食黎食去都係嗰幾樣餸架咋

咁我會食嗰d野....
我諗我有排都學唔識囉
講緊d咩小籠包呀獅子頭嗰d呢.....
但我好耐之前整過賽磅蟹
嘻....整得唔靚囉

所以呢....我估回鍋肉應該係我暫時manage到既上海菜
呢個餸冇乜難度嘛
之前上LC Cooking class學咗川式回鍋肉
食過之後我都係覺得上海回鍋肉好味d囉
我估我唔會整川式版架啦
一來我覺得一般
二來老公又唔多食得辣
算啦,平實d整上海小辣版好喇

呀,我呢個version呢
冇落豆腐乾架
因為我唔鍾意食囉
唔食就廢事落啦,嘥野嘛
如果鍾意食既可以自己加返

材料:
五花腩  1條 (約200g)
椰菜  半個
青椒  1個
蒜頭  2-3粒
甜麵醬  1湯匙
生抽  1湯匙
豆瓣醬  1茶匙 (怕辣可以唔落)
糖  少許
油  1湯匙

廚具:
Le Creuset 22cm Round French Oven
中式炒鑊

做法:

1.  椰菜洗淨切大片,青椒洗淨切件
2.  蒜頭去衣略拍備用
3.  煲一煲水,水滾後加入五花腩 (原條)
4.  滾起後加蓋熄火,焗30分鐘
5.  五花腩放涼後切成薄片
6.  甜麵豉,生抽,豆瓣醬及糖攪勻備用
7.  1湯匙油起鑊,爆香蒜頭後加入椰菜略炒
8.  加入五花腩及青椒炒1-2分鐘
9.  最後倒入汁料炒至乾身即成

小貼士:
1.  甜麵醬於賣蘇杭食材的店舖(如老三陽)有售

沒有留言:

張貼留言