2013年9月16日 星期一

<韓式料理> 韓式炒粉絲 (附食譜)

嘩嘩嘩,我終於都整咗喇
好耐之前已經想整韓式炒粉絲
因為我覺得好好味
但出去韓國餐廳食又一d都唔平
明明用d料係平野黎之嘛
c9仔心態覺得唔抵
梗係自己整好d啦

其實之前我都搵咗好耐先搵到韓式粉絲買
之前朋友話一田有
但係喺嗰d咩韓國食品節時買
當然到我去既時候已經冇啦
去Aeon搵又好似搵唔到.......

買唔到當然冇得整啦
於是又hea咗好耐
有日竟然俾我喺city super見到有
唔理咁多即刻買咗先
買咗返黎擺埋一邊又係另一回事啦~~

我估最後又擺咗2-3個月啦
仲要將佢收得好密
尋晚想整時搵咗好耐都搵唔到
最後要摷晒個廚櫃d野出黎
先喺廚櫃既深處搵到佢囉.....

我覺得呢個粉絲好好味呀
因為係甜甜地架嘛
同埋食落口既質感同平時綠豆整既粉絲唔同
好煙韌好有口感呀~~

仲有裡面d料都可以自己加減啦
好似我咁,本身想加芽菜
點知supermarket冇
最後冇落.....
又想整蛋餅切絲加落去炒
後來又因為懶冇整囉~~

做法:
韓式粉絲  適量 (我煮咗1/4包,多得滯)
洋蔥  半個
三色椒  1個 (我用咗紅色)
甘荀  半個
豬頸肉  150g
Sukiyaki汁  70ml
水  70ml
老抽  1茶匙
料理酒  1茶匙
韓式辣椒醬  1茶匙  (唔食辣既可以唔落)
芝麻  少許

廚具:
Le Creuset 22cm Round French Oven (煮粉絲用)
Le Creuset Barbecue Pan (炒粉絲用)

做法:

1.    洋蔥去衣切絲,紅椒去籽切絲
2.    甘荀去皮刨成幼絲
3.    豬頸肉用基本野 (鹽,糖,麻油,胡椒粉,酒)醃20分鐘
4.    煲一煲水,水滾後放入粉絲煮3分鐘
5.    撈起粉絲過冷河備用
6.    1湯匙酒起鑊,爆一爆豬頸肉
7.    加入洋蔥快炒幾下後再落甘荀及紅椒,炒1分鐘
8.    將炒好既肉及雜菜絲盛起
9.    再用1-2湯匙酒起鑊,倒入粉絲炒幾下
10.  加入Sukiyaki汁,水,老抽,料理酒及韓式辣椒醬
11.  最後將肉絲及雜菜絲回鑊,炒至乾身
12.  上碟後灑上芝麻即成

2 則留言: