2013年9月23日 星期一

<東南亞料理> 奶油蝦 (附食譜)


我冇諗過我有一日會自己整奶油蝦架
事原我上星六返娘家食飯
爸爸早幾日已經原停問我食乜餸
係呢d咁既情況之下
我一般都會話冇所謂啦
乜都得架喇~~

咁爸爸話不如整蝦啦
我咪話好囉
點知佢下一句話:你返黎整喎
咩事?點解變咗係我整既?
佢話喎...你上次話想食芝士蝦吖嘛
我唔識整,咁咪你自己返黎整囉!

哦...O晒咀啦即刻
整唔係問題....但係....
但係屋企冇焗爐囉
咁點整呀?!?唔焗就咁煮溶d芝士會唔會唔好食架?
唉.....都唔知點搞!!

當我仲頭痕緊既時候
我突然間醒起....
舊年喺沙巴食過既奶油蝦好好味
又應該唔駛焗
可以試吓自己整喎
就係咁,芝士蝦變咗奶油蝦囉~

其實我唔肯定我整出黎既同喺沙巴食既係咪一樣
因為我真係唔係好記得D味喇
畢竟已經係一年前既事啦嘛
但我整出黎呢個都好好味吖
所以我當係呢隻味架喇~~

材料:
冷藏虎蝦  1盒 (8隻)
細淡奶  1罐
洋蔥  1個
咖哩葉  10片
鹽  1/4茶匙
糖  1/2茶匙
雞粉  1茶匙
牛油  15g

廚具:
中式鑊

做法:

1.  蝦解凍後於背部開一刀去腸,吸乾水份
2.  洋蔥去衣切大件備用
3.  煲一煲油,將蝦放入拖一拖油炸至7成熟
4.  細火用牛油起鑊,爆香洋蔥及咖哩葉
5.  倒入淡奶煮至濃厚
6.  加入蝦兜勻,落鹽,糖及雞粉
7.  最後將汁料煮至偏乾身即成

小貼士:
1.  咖哩葉可以於印尼或泰色食品店買到

沒有留言:

張貼留言