2013年9月12日 星期四

<中華料理> 蒜蓉粉絲蒸扇貝 (附食譜)

 

















其實我都幾鍾意食海鮮架
當然係除咗魚之外啦
但我自己好少買黎整囉
多數都係出去食既多......

我知....出去食海鮮真係好鬼貴
自己買黎整應該係經濟好多既
不過....我真係唔識揀海鮮囉
點樣睇得出佢地新唔新鮮先?!?
又好怕俾人呃我嘛

仲有喎....仲有一個好大既問題
就係要同佢地洗白白
如果整d貝殼類既野好似蠔呀蜆呀扇貝呀
好多沙好多泥架嘛
真係次次都洗餐懞

可能係我自己潔癖怪上身啦
好似洗好耐都唔夠乾淨
洗整都仲有沙咁既.....
另外我又好怕洗完海鮮對手一陣腥味
洗好多之手都好似腥腥地咁
既然咁鬼煩,我自己都好少整囉

前排有一日突然好想食扇貝
因為好似好耐都冇食過
走去街市睇睇又見到d好大隻既扇貝
心郁郁忍唔住買咗返屋企蒸
最後當然又係洗洗洗
我都唔知搞咗幾耐先肯拎佢地去蒸
不過整完出黎老公話好味
咁辛苦d洗都ok既~~

材料:
扇貝  4隻
粉絲  少許
蒜蓉  1-2湯匙
蔥  2條
豉油熟油  適量

做法:




















1.  扇貝洗淨吸乾水份
2.  粉絲用水浸軟,蔥切粒備用
3.  扇貝放於碟上,於每隻扇貝上加上粉絲及蒜蓉
4.  扇貝隔水蒸7-8分鐘
5.  倒去碟上多餘水份,淋上豉油熟油
6.  最後灑上蔥花即成

沒有留言:

張貼留言