2013年9月15日 星期日

<日式料理> 日式豬軟骨湯鳥冬 (附食譜)


又試出返d倉底貨
好耐之前整既日式豬軟骨湯烏冬
呢個日式豬軟骨又係勁易整
但係又勁好味~~

不過我而家好少整黎食啦
之前整咗一次
但原來老公唔鍾意食
唔關我事架
唔係我整得唔好味
係佢自己本身唔鍾意食豬軟骨咋

既然佢唔食我都廢事整啦
整完出黎大大煲
我一個人食到幾時先食得晒吖
豬軟骨喎,食兩三舊就已經覺得好漏啦
分分鐘整完出黎食三日都食唔晒呀

唉....其實明明好好味
但整咗出黎又冇人食
而家淨係可以望相止餓
又或者等有朋友上黎食飯時
可以煮俾朋友食......

其實我今次用佢黎整烏冬
可以唔駛煮咁多豬軟骨
平時出去嗌碗豬軟骨拉麵
都係得三幾舊豬軟骨之嘛
但由於我買返黎係一pack既
唔想留起d咁煩
所以都係一次過煮晒
食淨留返第二日送飯食~~

如果唔想食隔夜餸既
就千期唔好學我咁整咁多喇
一pack分二次整囉
雪入冰格應該冇問題既~

材料:
烏冬  2個
豬骨味濃湯寶  1-2個
芝麻  少許
脫水海藻  少許
日式醬油  100ml
味醂  75ml
酒  1湯匙
水  600ml
糖  2湯匙
麻油  少許

廚具:
Le Creuset 22cm Round French Oven (豬軟骨用)
Le Creuset Flower Shaped Casserole (烏冬用)

做法:


1.    豬軟骨洗淨汆水備用
2.    中火將日式醬油,味醂,酒及水煮滾,再加入糖煮滾
3.    加入豬軟骨,滾起後加入麻油
4.    轉細火加蓋煮1小時,熄火焗1小時
5.    再開中火滾起轉細火加蓋煮1小時,熄火焗1小時
6.    再開中火滾起後即成 (我焗到尋食前先煲返滾,都有焗咗3-4小時)
7.    用花花煲煲一煲水(不包括在材料內),加入濃湯寶
8.    滾起後加入烏冬煮熟,倒入脫水海藻,熄火
9.    將烏冬倒入湯碗中,放上豬軟骨
10.  最後於烏冬面灑上芝麻即成

沒有留言:

張貼留言